دانلود فیلم گیجگاه

دانلود فیلم گیجگاه

67% رضایت کاربران (6رای)
سال انتشار : محصول :

این اثر درباره پسربچه ای است که پدر و مادرش از هم جدا شده اند و پدرش در زندان به سر می برد از همین رو مادرش برای اینکه فرزندش قوی تر بار بیاید تصمیم می گیرد در تابستان تغییراتی در زندگی پسرش به وجود بیاورد.

گیجگاه با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت تیموفیلم گیج‌گاه فیلمی به کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی ارسلان امیری و عادل تبریزی محصول سال ۱۳۹۹ است. تهیه کنندگی کار بر عهده حنیف سروری و ولی‌الله مدنی بوده و حامد بهداد، باران کوثری و جمشید هاشم پور از بازیگران این فیلم می‌باشند.

خلاصه داستان

این اثر درباره پسربچه ای است که پدر و مادرش از هم جدا شده اند و پدرش در زندان به سر می برد از همین رو مادرش برای اینکه فرزندش قوی تر بار بیاید تصمیم می گیرد در تابستان تغییراتی در زندگی پسرش به وجود بیاورد.

بازیگران فیلم گیجگاه

باران کوثری، حامد بهداد، جمشید هاشم پور، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، بیژن بنفشه خواه، مریم همتیان، علی باغفر، ایمان اسماعیل پور، فرهاد آئیش، سیاوش چراغی پور، نادر سلیمانی، محمد الهی حصاری، رضا صفایی پور، حامد شیخی، حسن رضایی، داوود ونداده، علی راد

گیجگاه

نقد و بررسی فیلم

در شعار این فیلم سینمایی آمده است: « گیج‌گاه نوستالژیک نیست، حالیست که دیگر نیست».
اولین نمایش «گیج‌گاه» در سی و‌ نهمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.تهیه این فیلم سینمایی را ولی اله مدنی و حنیف سروری بر عهده دارند.

در فیلم “گیج گاه” برای نخستین بار زوج باران کوثری و حامد بهداد در فیلمی در ژانر کمدی به ایفای نقش پرداخته اند و این دو در کنار بیژن بنفشه خواه و امیرحسین رستمی از جمله بازیگران اصلی این فیلم سینمایی به حساب می آیند. همچنین در این فیلم سینمایی جمشید هاشم پور در نقش جمشید آریا و همچنین با گریمی متفاوت در نقش دیگری به ایفای نقش پرداخته است.

خالی از لطف نیست که بدانید حسن رضایی و رضا صفایی پور، بازیگران پیشکسوت سینمای ایران پس از سال ها دوری از سینما با شمایل نقش های دوران سینمای قهرمان دهه 60 و 70 در فیلم “گیج گاه”به ایفای نقش پرداخته اند.

شایان ذکر است که مراحل تدوین این فیلم سینمایی به خاطر همزمان شدن با شیوع ویروس کرونا در شرایط کاملا ایزوله انجام شده است.

درباره کارگردان (عادل تبریزی) و فیلم های پیشین

عادل تبریزی متولد 1362 مشهد، لیسانس سینما از دانشگاه سوره اصفهان. وی در زمینه دستیار کارگردان در سینما و تولید فیلم مشغول می باشد که از جمله فعالیت های ایشان، عضو گروه کارگردانی فیلم حکم، عضو گروه ساخت عنوان بندی برای فیلم رئیس، دستیار کارگردان فیلم نارنجی پوش و… می باشد.

گیجگاه

سایر عوامل فیلم گیجگاه

کارگردان: عادل تبریزی

تهیه کننده: میرولی الله مدنی

نویسنده: عادل تبریزی ارسلان مدنی

مشاور کارگردان: علی مصفا

مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری

دستیار اول فیلمبردار: محسن زهی

گروه فیلمبرداری: حمیدرضا حلمی کیا، حسین شباهنگ، محمداردهی، مصطفی حجی زاده

سرپرست تدوین: عماد خدابخش

صدابردار: سعید بجنوردی

دستیار صدا: محمدسالم حصاری، محسن نانکلی

طراح گریم: امید گلزاده

مجریان گریم: هلیا رشقی، سعید سدابی

دستیاران گریم: پریسا رجبی، امیرحسین پوراکبری

طراح صحنه: مرتضی شریف پناهی

مدیر صحنه: وحید جعفری

دستیاران صحنه: میثم کریم پور

افشین ثابت، سعید پیرهادی

گیجگاه

پخش آنلاین آنونس فیلم

لینک دانلود فیلم گیجگاه

این فیلم هم اکنون در حال اکران در سینماست و بَزودی زمان پخش آن در سایت اضافه میشود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 1 فوریه 2021
  • 0
  • 1,488 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x