دانلود فیلم یقه سفیدها

دانلود فیلم یقه سفیدها

100% رضایت کاربران (3رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

به طور خلاصه فیلمی که با استفاده از درام و شوخی با ترند‌های روز، سعی در خلق یک داستان قابل باور و جالب می‌کند، اما نمی‌تواند به میزان مورد انتظار خنده‌دار باشد.

یقه سفیدها به کارگردانی شهرام مسلخی در ژانر کمدی است.فیلم یقه سفیدها به نویسندگی فرزاد گودرزی محصول سال 1399 با بازی مهدی هاشمی، لیلا اوتادی، رضا داوودنژاد، ایمان صفا، صحرا اسداللهی و مهدی کوشکی منتشر شد.

پخش آنلاین تریلر فیلم

کارگردان: شهرام مسلخی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: کمدی،درام

درباره فیلم یقه سفیدها

یک فیلم کمدی است که اختلافات و مواجهاتی را در قالب داستانی قابل باور به تصویر می‌کشد.که این فیلم از نظر خنده‌داری، به اندازه کمدی‌های رایج خیلی خنده‌دار نیست.مهدی کوشکی، بازیگری است که نقش اصلی در این فیلم را ایفا و به نظرم بازی خوبی دارد، اما بقیه بازیگران در این فیلم به نوعی نقش‌های سرسری و فرعی دارند.فیلم یک ترکیبی از درام، کم رمق و شوخی با ترند‌های رو که به طرز جالبی توجه می‌کند. اما این عناصر تنها کافی نیستند تا فیلم را نجات دهند.

یقه سفیدها

خلاصه داستان فیلم

در کل، این فیلم با تمرکز بر درام و تلفیق آن با شوخی‌های روزمره، تلاش می‌کند تا توجه بینندگان را جلب کند. اما به نظر می‌رسد که این تلاش برای نجات فیلم به موفقیت نمی‌انجامد و قوت فیلم، در بازیگری مهدی کوشکی و آثاری که او می‌تواند به آن ببخشد، می‌باشد.به طور خلاصه فیلمی که با استفاده از درام و شوخی با ترند‌های روز، سعی در خلق یک داستان قابل باور و جالب می‌کند، اما نمی‌تواند به میزان مورد انتظار خنده‌دار باشد.

بازیگران فیلم

از جمله بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به مهدی هاشمی، مهدی کوشکی، رضا داوودنژاد، لیلا اوتادی، صحرا اسداللهی، علیرضا استادی، ایمان صفا، یوسف یزدانی، آزاده نوبهار، مسعود حقی، رضا درودی، امیر عباس گودرزی، کاظم بابایی و علی یازرلو اشاره کرد. آن‌ها همگی نقش‌هایی در این فیلم ایفا می‌کنند.پیشنهاد میکنیم از فیلم هتل هم دیدن فرمایید.

نقد و بررسی

اگرچه این فیلم یک کمدی میباشد، اما نکته قوت آن در قابلیت باورپذیری داستان نسبت به کمدی‌های رایج قرار دارد به نحوه‌ای درباره موضوعات و مسائلی که مردم در زندگی روزمره‌شان با آنها روبرو می‌شوند، صحبت می‌کند و در اینجا نقش‌آفرینی مهدی کوشکی به عنوان بازیگر اصلی تاثیر بسزایی دارد.اگرچه برخی از بازیگران دیگر نقش‌هایی کمی سرسری، اما عموماً این امر تأثیر زیادی بر کیفیت فیلم ندارد. با این حال، عملکرد مهدی کوشکی توسط منتقدان مورد ستایش قرا میباشد و او نقش خود را به خوبی اجرا کند.درام کم رمق و شوخی با ترند‌های روز در فیلم حاضر است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. اما با این حال، این عناصر تنها قادر به نجات فیلم نیستند و در کلیت، قادر به ایجاد تمامیت و کمدی قوی نمی‌باشد.

دانلود فیلم یقه سفیدها با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت 1080p HQ 

دانلود با کیفیت  1080p 

دانلود با کیفیت  720p 

دانلود با کیفیت 480p 

2 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 26 سپتامبر 2023
  • 0
  • 1,349 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x