دانلود فیلم ارتش دزدان Army of Thieves 2021

دانلود فیلم ارتش دزدان Army of Thieves 2021

57% رضایت کاربران (7رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.

شش سال قبل از وقایع ارتش از مرده ، در طول مرحله آغاز شیوع زامبی، لودویگ دیتر در روزهای اولیه خود است safecracking . او توسط یک زن اسرارآمیز استخدام می شود تا با کمک خدمه نامناسب سارقان مشتاق دزدی را از بین ببرد.

دانلود فیلم 2021 Army of Thieves به فارسی ارتش دزدان با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم ارتش دزدان به انگلیسی 2021 Army of Thieves به کارگردانی ماتیاس شوایگهوفر محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: ماتیاس شوایگهوفر

زبان: انگلیسی

محصول کشور: آمریکا

ژانر: هیجانی، اکشن

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم Army of Thieves

ارتش دزدان یک فیلم کمدی دزدی به کارگردانی ماتیاس شویفر ، تهیه کننده دبورا اسنایدر و زک اسنایدر ، وسلی کلر ، شوایفر و دان ماگ ، با فیلمنامه ای از شای هاتن ، از داستانی اصلی است که توسط اسنایدر و هاتن نوشته شده است. پیش درآمد برای ارتش مردگان ، و قسمت دوم در نظر گرفته شده برای حق رای دادن ارتش مردگان ؛ در این فیلم شوایفر ، بازیگر نقش لودویگ دیتر ، در کنار بازیگران فرعی که شامل ناتالی امانوئل ، گوز خان ، روبی او فی ،استوارت مارتین ، جاناتان کوهن و پیتر سیمونیشک . فیلمبرداری در آلمان و جمهوری چک در اکتبر 2020 آغاز شد و تا دسامبر 2020 به پایان رسید.

حلاصه داستان فیلم ارتش دزدان

شش سال قبل از وقایع ارتش از مرده ، در طول مرحله آغاز شیوع زامبی، لودویگ دیتر در روزهای اولیه خود است safecracking . او توسط یک زن اسرارآمیز استخدام می شود تا با کمک خدمه نامناسب سارقان مشتاق دزدی را از بین ببرد.

معرفی بازیگران فیلم Army of Thieves

ماتیاس شوایفر در نقش لودویگ دیتر

ناتالی امانوئل در نقش گواندولین

گوز خان در نقش رولف

Ruby O. Fee در نقش کورینا

استوارت مارتین در نقش برد کیج

جاناتان کوهن در نقش دلاکروا

تولید و انتشار فیلم ارتش دزدان

در سپتامبر 2020 ، اعلام شد که این فیلم که در آن زمان به عنوان ارتش مردگان: پیش درآمد شناخته می شد ، در Netflix در حال توسعه بود . فیلمبرداری در آلمان و جمهوری چک انجام شد و در دسامبر 2020 به پایان رسید. در مصاحبه فوریه 2021 ، دبورا اسنایدر از فیلم به عنوان ارتش دزد یاد کرد در همان ماه ، آهنگساز ارتش مردگان ، تام هولکنبورگ تأیید کرد که او بر روی پیش درآمد و مجموعه انیمیشنی « ارتش مردگان: وگاس گمشده» کار می کند . در آوریل 2021 ، زک اسنایدر عنوان رسمی را تأیید کرد.در آگوست 2021 ، ماتیاس شوایفر در توییتر اعلام کرد که هانس زیمر و استیو مازارو به عنوان آهنگساز این فیلم خدمت خواهند کرد و جایگزین هولکنبورگ خواهند شد.

دانلود فیلم ارتش دزدان Army of Thieves 2021 (2)

زمان اکران فیلم Army of Thieves

در 25 ژوئیه 2021 ، نتفلیکس اولین تریلر تیزر خود را برای این فیلم که برای اولین بار در کامیک کان سن دیگو پخش شد ، رونمایی کرد . در پنل ویژه ، تیم به عنوان پیش ساز دبورا اسنایدر گفت. “چه کسی یک پیش درآمد انجام داده است که در آن ژانر فیلم متفاوت است؟ برای من این فیلم بیشتر از هر چیز دیگری یک فیلم رمانتیک ، کمدی و سرقت است. این اتفاق می افتد که در دنیایی زندگی می کند که زامبی ها در ایالات متحده هستند و باعث ایجاد سیستم بانکی می شود. بی ثباتی ”

دانلود فیلم ارتش دزدان Army of Thieves 2021 (2)

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 31 اکتبر 2021
  • 0
  • 1,628 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x