دانلود فیلم Batman Returns 1992 بازگشت بتمن

دانلود فیلم Batman Returns 1992 بازگشت بتمن

7.1/10
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

دو فرد اجتماعی ثروتمند که از تولد پسر بد شکل و وحشی خود اسوالد کوبلپات ناامید شده اند، نوزاد را در فاضلاب می اندازند، جایی که او توسط خانواده ای از پنگوئن ها به فرزندی پذیرفته می شود.

دانلود فیلم Batman Returns 1992 به فارسی بازگشت بتمن با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم بازگشت بتمن به انگلیسی Batman Returns به کارگردانی Tim Burton محصول 1992 آمریکا می باشد.

کارگردان: Tim Burton

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن،جنایی،فانتزی

سال انتشار: 1992

توضیحات فیلم Batman Returns

بازگشت بتمن (به انگلیسی: Batman Returns ) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۲کارگردانی تیم برتون و نویسندگی دنیل واترز است. این فیلم بر اساسشخصیت بتمن کامیکس دی سی ، دنباله بتمن (1989) و دومین قسمت از سری بتمن 1989-1997 است . در این فیلم، بتمن هوشیار ابرقهرمانی با صنعتگر ثروتمند مکس شرک و رئیس جنایی بد شکل، اسوالد کوبل پلات/پنگوئن ، که بدون توجه به هزینه ای که برای شهر گاتهام دارد، به دنبال قدرت، نفوذ و احترام هستند، درگیر می شود. برنامه های آنها توسط سلینا کایل پیچیده شده است، منشی سابق شرک که در نقش زن گربه ای به دنبال انتقام از شرک است. از بازیگران آن می توان به مایکل کیتون ، دنی دویتو ، میشل فایفر ، کریستوفر واکن ، مایکل گاف ، پت هینگل و مایکل مورفی اشاره کرد.

بازگشت بتمن

خلاصه داستان فیلم بازگشت بتمن

دو فرد اجتماعی ثروتمند که از تولد پسر بد شکل و وحشی خود اسوالد کوبلپات ناامید شده اند، نوزاد را در فاضلاب می اندازند، جایی که او توسط خانواده ای از پنگوئن ها به فرزندی پذیرفته می شود. سی و سه سال بعد، در طول فصل کریسمس، صنعتگر ثروتمند مکس شرک توسط گروه مثلث قرمز (گروهی از کارگران سابق سیرک مرتبط با ناپدید شدن کودکان در سراسر کشور) ربوده می شود و به مخفیگاه خود در نمایشگاه قطب شمال در گوتهام متروکه آورده می شود. باغ وحش رهبر مثلث سرخ، اسوالد – اکنون پنگوئن نام دارد- شرک را با شواهدی از فساد و اعمال قتل‌آمیزش باج‌گیری می‌کند تا او را وادار به ادغام مجدد اسوالد در نخبگان گاتهام کند.

معرفی بازیگران فیلم Batman Returns

مایکل کیتون در نقش بروس وین / بتمن

دنی دویتو در نقش اسوالد کوبلپات / پنگوئن

میشل فایفر در نقش سلینا کایل / زن گربه‌ای

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم avatar 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p HQ زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 480p زیرنویس فارسی چسبیده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 6 دسامبر 2022
  • 0
  • 1,628 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x