دانلود فیلم Contorted 2022 درهم شکسته

دانلود فیلم Contorted 2022 درهم شکسته

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

این فیلم 2022 در مورد خانواده‌ای که به خانه‌ای آرام نقل مکان می‌کنند. اما در اولین روز اقامتشان در خانه جدید، گرفتار کابوس‌های ترسناکی می‌شوند که…همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 13 جولای سال

دانلود فیلم Contorted 2022 به فارسی درهم شکسته با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم درهم شکسته به انگلیسی Contorted به کارگردانی Kang Dong Hun محصول 2022 کره جنوبی می باشد.

کارگردان: Kang Dong Hun

محصول کشور: کره جنوبی

زبان: کره ای

ژانر: ترسناک،معمایی

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم Contorted

این فیلم یک فیلم ترسناک، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی کانگ دونگ هون (Kang Dong Hun) است که در سال 2022 میلادی توسط کمپانی TAKEONE STUDIO تولید و منتشر میشود، فیلمنامه این فیلم را نیز کانگ دونگ هون براساس رمانی به نام The Contorted House به رشته تحریر در می آورد، بازیگرانی چون کیونگ دا یون، کانگ گیل وو، بو-مین کیم، مین جائه کیم، یونگ هی سئو، جو سو هیانگ، جانگ جی وون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درهم شکسته

خلاصه داستان فیلم درهم شکسته

این فیلم 2022 در مورد خانواده‌ای که به خانه‌ای آرام نقل مکان می‌کنند. اما در اولین روز اقامتشان در خانه جدید، گرفتار کابوس‌های ترسناکی می‌شوند که…همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 13 جولای سال 2022 میلادی توسط کمپانی TAKEONE STUDIO در سینماهای کشور کره جنوبی اکران میشود سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، کره جنوبی، تایوان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر میگردد.

معرفی بازیگران فیلم Contorted

بازیگرانی چون کیونگ دا یون، کانگ گیل وو، بو-مین کیم، مین جائه کیم، یونگ هی سئو، جو سو هیانگ، جانگ جی وون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 13 جولای سال 2022 میلادی توسط کمپانی TAKEONE STUDIO در سینماهای کشور کره جنوبی اکران شد.

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم آواتار 2 و دانلود فیلم پلنگ سیاه 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 14 نوامبر 2022
  • 0
  • 925 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x