دانلود فیلم Darby and the Dead 2022 داربی و مردگان

دانلود فیلم Darby and the Dead 2022 داربی و مردگان

79% رضایت کاربران (14رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

داربی هارپر پس از تجربه تجربه نزدیک به مرگ به عنوان یک دختر جوان، توانایی دیدن افراد مرده را به دست می آورد. در نتیجه، او درونگرا می شود و از همسالان دبیرستانی خود دور می شود و ترجیح می دهد

دانلود فیلم Darby and the Dead 2022 به فارسی داربی و مردگان با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم داربی و مردگان به انگلیسی Darby and the Dead به کارگردانی Silas Howard محصول 2022 آمریکا می باشد.

کارگردان: Silas Howard

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: ترسناک،کمدی،فانتزی،درام

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم Darby and the Dead

داربی و مردگان یک فیلم کمدی ماوراء الطبیعه آمریکایی به کارگردانی سیلاس هاوارد ، نویسندگی ونونا ویلمز و بکا گرین است و با بازی ریله داونز در نقش داربی هارپر، همراه با اولی کراوالیو ، انتخاب جیکوبز ، آشر آنجل ، وین نایت ، درک لوک ، وتونی دانزا این فیلم با نام اصلی Darby Harper Wants You to Know ، در اکتبر 2021 معرفی شد و فیلمبرداری آن در آفریقای جنوبی در فوریه 2022 آغاز شد. این فیلم قرار است توسط استودیو قرن بیستم به عنوان یک فیلم اصلی هولو در 2 دسامبر 2022 منتشر شود.

داربی و مردگان

خلاصه داستان فیلم داربی و مردگان

داربی هارپر پس از تجربه تجربه نزدیک به مرگ به عنوان یک دختر جوان، توانایی دیدن افراد مرده را به دست می آورد. در نتیجه، او درونگرا می شود و از همسالان دبیرستانی خود دور می شود و ترجیح می دهد وقت خود را صرف مشاوره با ارواح تنهایی کند که کارهای ناتمام روی زمین دارند. اما همه چیز زمانی تغییر می کند که کاپری، ملکه بی از منحصر به فرد ترین دسته مدرسه، به طور غیرمنتظره ای در یک تصادف عجیب و غریب در صاف کردن مو می میرد و منجر به لغو آشکار فیلم آینده او “Sweet 17” می شود.

معرفی بازیگران فیلم Darby and the Dead

ریله داونز در نقش داربی هارپر

Auliʻi Cravalho در نقش کاپری

جیکوبز برگزیده

فرشته آشر

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم آواتار 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

2.9 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 21 نوامبر 2022
  • 0
  • 1,336 views
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x