دانلود فیلم Dune 2021 تل ماسه

دانلود فیلم Dune 2021 تل ماسه

80% رضایت کاربران (25رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

در آینده ای دور از بشریت ، دوک لتو آتریدس سرپرستی سیاره خطرناک صحرا Arrakis ، همچنین به عنوان Dune ، تنها منبع با ارزش ترین ماده در جهان ، " ادویه " ، دارویی که باعث افزایش عمر بشر می شود ، فوق انسانی را تأمین می کند سطح فکر ، و سفر سریعتر از نور را عملی می سازد.

دانلود فیلم Dune 2021 به فارسی تل ماسه با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم دانلود فیلم تل ماسه به انگلیسی Dune 2021 به کارگردانی Denis Villeneuve محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: Denis Villeneuve

زبان: انگلیسی

محصول کشور: آمریکا

ژانر: اکشن،ماجراجویی،علمی تخیلی

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم Dune 2021

Dune یک فیلم علمی تخیلی در آیندهبه کارگردانی دنیس ویلنوو با فیلمنامه ای توسط Jon Spaihts ، Villeneuve و Eric Roth است . این فیلم محصول مشترک بین المللی کانادا ، مجارستان ، انگلستان و ایالات متحده است. این اولین اقتباس برنامه ریزی شده دو بخشی از رمانی به همین نام از فرانک هربرت است که در حدود نیمه اول کتاب را پوشش می دهد. در این فیلم بازیگران گروه شامل تیموتی شلامت ، ربکا فرگوسن ، اسکار آیزاک ، جاش برولین ، استلان اسکارسگارد ،دیو باوتیستا ، استیون مک کینلی هندرسون ، زندایا ، دیوید دستمالچیان ، چانگ چن ، شارون دانکن-بروستر ، شارلوت رامپلینگ ، جیسون موموآ و خاویر باردم.

تل ماسه

خلاصه داستان کامل فیلم تل ماسه

در آینده ای دور از بشریت ، دوک لتو آتریدس سرپرستی سیاره خطرناک صحرا Arrakis ، همچنین به عنوان Dune ، تنها منبع با ارزش ترین ماده در جهان ، ” ادویه ” ، دارویی که باعث افزایش عمر بشر می شود ، فوق انسانی را تأمین می کند سطح فکر ، و سفر سریعتر از نور را عملی می سازد. اگرچه لتو می داند این فرصت یک دام پیچیده است که توسط دشمنان او ایجاد شده است ، او صیغه خود Bene Gesserit بانوی جسیکا ، پسر جوان و پل وارث ، و مشاوران معتبر Arrakis را می گیرد. لتو کنترل استخراج ادویه را کنترل می کند ، که با وجود کرم های شنی غول پیکر خطرناک می شود . خیانت تلخی پاول و جسیکا را به فرمن ، بومی آراکیس که در بیابان عمیق زندگی می کنند ، هدایت می کند.

معرفی بازیگران فیلم Dune 2021

تیموتی چلامت در نقش پل آتریدس

ربکا فرگوسن در نقش لیدی جسیکا

اسکار آیزاک در نقش دوک لتو آتریدس

جاش برولین در نقش گورنی هالک

استلان اسکارسگارد در نقش بارون ولادیمیر هارکنن

دیو باوتیستا در نقش گلوسو ربان

استفان مک کینلی هندرسون در نقش توفیر هاوات

زندایا در نقش چانی

دیوید دستمالچیان در نقش پیتر دی وریس

چانگ چن در نقش دکتر ولینگتون یوئه

تل ماسه

تولید و انتشار فیلم تل ماسه

اندکی پس از انتشار در سال 1965 ، Dune از نظر چشم انداز بالقوه فیلم شناسایی شد و از سال 1971 حقوق سازگار شدن این رمان با فیلم توسط چندین تهیه کننده در اختیار گرفته شده است. چندین تلاش برای ساخت چنین فیلمی انجام شده است ، و به نظر می رسد یک فیلم کار سختی است که به دلیل گستردگی محتوای آن با صفحه تطبیق می یابد.مشهور ، الخاندرو جودوروسکی ، فیلمساز ، در دهه 1970 حق ساختن اقتباسی ده ساعته از این كتاب را بدست آورده بود ، اما پروژه از هم پاشید. تلاش برای ساخت فیلم بعداً در فیلم مستند Jodorowsky’s Dune منتشر شد که در سال 2013 منتشر شد.دو اقتباس زندگی می کنند اقدام جداگانه قبل از این فیلم منتشر شد وجود داشته است: سال 1984 تلماسه تولید شده توسط Raffaella دی لورنتیس و به کارگردانی دیوید لینچ ، و یک 2000 مینی سریال در کانال SCI FI ، که توسط تولید شد ریچارد P روبنشتاین ، که از سال 1996 حقوق فیلم Dune را در اختیار داشت.

تل ماسه

زمان اکران فیلم Dune 2021

تلماسه در ابتدا قرار بود در 20 نوامبر 2020 منتشر خواهد شد، اما به دسامبر 18، 2020 رانده شد این فیلم پس از آن با توجه به تعویق افتاده بود COVID-19 همه گیر ، این بار 1 اکتبر ، 2021 (جمعه، ۹ مهر ۱۴۰۰) اسلات تاریخ اکران The Batman را در اختیار گرفت ، جایی که با نمایش های IMAX و 3D به صورت تئاتری اکران می شود.

پیشنهاد میشود از فیلم Cruella 2021 هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی فیلم

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

 

4.1 12 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 7 آوریل 2021
  • 0
  • 5,395 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x