دانلود فیلم I’m Your Man 2021 من مرد تو هستم

دانلود فیلم I’m Your Man 2021 من مرد تو هستم

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.

دکتر آلما فلسر، یک باستان شناس ، به یک باشگاه رقص می رسد که در آنجا یک کارمند او را به تام معرفی می کند. آلما از تام با یک مسئله پیچیده ریاضی و جزئیات پیش پا افتاده در مورد شعر مورد علاقه اش سؤال می کند

دانلود فیلم I’m Your Man 2021 به فارسی من مرد تو هستم با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم من مرد تو هستم به انگلیسی I’m Your Man 2021 به کارگردانی Maria Schrader محصول 2021 آلمان می باشد.

کارگردان: Maria Schrader

محصول کشور:آلمان

زبان: انگلیسی

ژانر: عاشقانه،علمی تخیلی،کمدی

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم I’m Your Man

من مرد تو هستم (به آلمانی : Ich bin dein Mensch ) یک فیلم علمی تخیلی و عاشقانه آلمانی محصول 2021به نویسندگی و کارگردانی ماریا شریدر و با بازی مارن اگرت ، دن استیونز و ساندرا هولر است . این در اکران جشنواره بینالمللی فیلم برلین 71 مارس 2021. آن را به عنوان ورودی آلمانی برای انتخاب شد ویژگی بهترین فیلم بین المللی در 94 جایزه اسکار .

من مرد تو هستم

خلاصه داستان فیلم من مرد تو هستم

دکتر آلما فلسر، یک باستان شناس ، به یک باشگاه رقص می رسد که در آنجا یک کارمند او را به تام معرفی می کند. آلما از تام با یک مسئله پیچیده ریاضی و جزئیات پیش پا افتاده در مورد شعر مورد علاقه اش سؤال می کند و او به راحتی پاسخ می دهد. سپس تام آلما را به رقص دعوت می کند اما ناگهان شروع به تکرار می کند. او به سرعت از بین می رود و نشان می دهد که او یک ربات است .

معرفی بازیگران فیلم I’m Your Man

مارن اگرت در نقش آلما

دن استیونز در نقش تام

ساندرا هولر به عنوان کارمند

هانس لو در نقش جولیان

ولفگانگ هوبش در نقش پدر فلسر

آنیکا مایر در نقش کورا

فالیلو سک در نقش دین راجر

تولید و انتشار فیلم من مرد تو هستم

همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 12 ژوئن سال 2021 میلادی در هفتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین Berlin International Film Festival به نمایش درآمد سپس در 24 سپتامبر توسط Bleecker Street Media در سینماهای کشور آمریکا اکران شد؛ فیلم من مرد تو هستم پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 6 جایزه از جمله جایزه خرس نقره‌ای برلین برای بهترین بازیگری، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 5 جایزه دیگر نیز شود.

من مرد تو هستم

زمان اکران فیلم I’m Your Man

در 11 فوریه 2021، برلیناله اعلام کرد که این فیلم در هفتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ، در بخش مسابقه برلیناله ، در مارس 2021 نمایش داده می‌شود. اندکی بعد، خیابان بلیکر حقوق توزیع ایالات متحده را به دست آورد. در ایالات متحده در 17 سپتامبر 2021 منتشر شد.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 720p با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 480p با زیرنویس فارسی چسبیده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 3 نوامبر 2021
  • 0
  • 1,760 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x