دانلود فیلم Judas and the Black Messiah 2021

دانلود فیلم Judas and the Black Messiah 2021

7.9 از 10 میانگین رای 223 نفر/10
87 از 100نمره منتقدین
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

بیل اونیل ، مجرم خرده پا در اواخر دهه 1960 شیکاگو مستقر شد ، موافقت می کند به عنوان مخبر FBI کار کند تا به حزب پلنگ سیاه نفوذ کند و رئیس بخش آن در ایالت ایلینوی فرد همپتون را برکنار کند.

دانلود فیلم 2021 Judas and the Black Messiah با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی و کم حجم از وبسایت امی مووی یهودا و مسیح سیاه به کارگردانی Shaka King محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: Shaka King

محصول: آمریکا

زبان: انگلیسی

سال انتشار: 2021

ژانر: تاریخی،درام

خلاصه داستان کامل فیلم Judas and the Black Messiah 2021

در اواخر دهه 1960 ، ویلیام “بیل” اونیل جنایتکار کوچک 17 ساله پس از تلاش برای ربودن اتومبیل در حالی که خود را به عنوان یک افسر فدرال نشان می داد ، در شیکاگو دستگیر شد. نماینده ویژه اف بی آی روی میچل با او تماس می گیرد که پیشنهاد می کند در صورت مخفی کاری در دفتر ، اتهامات اونیل را لغو کند. O’Neal مأمور است که در بخش Illinois حزب پلنگ سیاه (BPP) و رهبر آن ، Fred Hampton نفوذ کند.

اونیل شروع به نزدیک شدن به همپتون می کند ، وی در تلاش است تا با باندهای رقیب و گروه های شبه نظامی اتحاد ایجاد کند و در عین حال از طریق برنامه صبحانه رایگان برای کودکان BPP ، روابط عمومی را گسترش دهد . مهارت های گفتاری اقناعی همپتون در نهایت به تشکیل ائتلاف چند نژادی رنگین کمان کمک می کند.

بودجه: 26 میلیون دلار

موسیقی: مارک ایشام

تهیه کننده: چارلز دی کینگ

یهودا و مسیح سیاه

معرفی بازیگران فیلم یهودا و مسیح سیاه

دانیل کالوویا ، لیکیت استنفیلد ، جسی پلمونز ، دومینیک فیش بک ، اشتون سندرز ، دارل بریت گیبسون ، الگی اسمیت ، مارتین شین در این فیلم بازی کرده اند.

تولید و انتشار فیلم Judas and the Black Messiah 2021

چند سالی بود که یک فیلم زندگی نامه از فرد همپتون در دست ساخت بود ، از آنجا که برادران لوکاس و ویل برسون از سال 2014 به صورت جداگانه فیلمنامه نویسی و خرید می کردند. نسخه Berson تقریبا با کارگردانی F. Gary Grey ساخته شد ، اما وقتی کینگ اجیر شد سکان پروژه بازیگران در سال 2019 ، با برکت خانواده همپتون ، با فیلمبرداری در اوهایو پیوستند.

کنی و کیت لوکاس شروع به ارائه ایده بیوگرافی فرد همپتون برای A24 و Netflix در سال 2014 کردند و آن را به عنوان ” The Conformist Meet The Departed ” می فروشند . آنها در حالی که در سال 2016 با شاکا کینگ در یک خلبان تلویزیون کار می کردند ایده آنها برای ساخت یک فیلم همپتون را مطرح کردند و او شیفته او شد.

یهودا و مسیح سیاه

زمان اکران فیلم یهودا و مسیح سیاه

اولین فیلم این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس 2021 در اول فوریه 2021 بود و توسط برادران وارنر پیکچرز در 12 فوریه همزمان در سینماها و دیجیتال از شبکه HBO Max در آمریکا اکران شد. منتقدان این فیلم را تحسین کردند ، آنها کارگردانی کینگ ، نمایش ها و مضامین به موقع آن را ستودند. کالوویا برای اجرای خود نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جوایز انجمن های گلدن گلوب و بازیگر سینما بود.

پیشنهاد میشود از فیلم Come True 2020 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم  با لینک مستقیم و دوبله فارسی

دانلود فیلم با کیفیت  HQ 1080p  با حجم (2.36 گیگابایت)
دانلود فیلم با کیفیت  1080p با حجم (1.71 گیگابایت)
دانلود فیلم با کیفیت 720p با حجم (903 مگابایت)
دانلود فیلم با کیفیت 480p با حجم (634 مگابایت)

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 2 مارس 2021
  • 0
  • 1,806 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x