دانلود فیلم Little Fish 2020 ماهی کوچک

دانلود فیلم Little Fish 2020 ماهی کوچک

100% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.

درباره زن و شوهری است که با گسترش یک ویروس که حافظه آنها را تهدید به پاک کردن تاریخ عشق و ازدواجشان کرده است، برای حفظ رابطه شان می جنگند و….

ماهی کوچک (Little Fish ) یک فیلم درام عاشقانه و علمی تخیلی آمریکایی در سال 2020 به کارگردانی چاد هارتیگان فیلم ماهی کوچک Little Fish 2020 از فیلم نامه ای به کارگردانی ماتسون تاملین است . در این فیلم اولیویا کوک ، جک اوکانل ، رائول کاستیلو و سوکو بازی می کنند.

کارگردان: Chad Hartigan

محصول: آمریکا،کانادا

زبان: انگلیسی

ژانر: عاشقانه , علمی تخیلی

خلاصه داستان Little Fish 2020

درباره زن و شوهری است که با گسترش یک ویروس که حافظه آنها را تهدید به پاک کردن تاریخ عشق و ازدواجشان کرده است، برای حفظ رابطه شان می جنگند و….

ماهی کوچک

معرفی بازیگران فیلم ماهی کوچک

اولیویا کوک در نقش اما

جک اوکانل در نقش جود

رائول کاستیلو در نقش بن

سوکو در نقش سامانتا

تولید انتشار فیلم Little Fish 2020

در مارس 2019 ، اعلام شد که اولیویا کوک ، جک اوکانل ، رائول کاستیلو و سوکو به بازیگران فیلم پیوستند ، و چاد هارتیگان از فیلمنامه ماتسون تاملین کارگردانی کرد . برایان کاوانو-جونز ، ریان کاهیل ، تیم هدینگتون ، لیا بومن ، کریس فرگوسن ، ماتسون تاملین به عنوان تهیه کننده این فیلم و کوک ، فرد برگر ، تدی شوارتزمن ، بن استیلمن ، مایکل هیملر و ماکس سیلوا به عنوان تهیه کنندگان اجرایی حضور خواهند داشت. به ترتیب در زیر آگهی های Black Bear Pictures ، Automatik ، Tango Entertainment و Oddfellows Entertainment قرار دارند.

ماهی کوچک

امتیاز فیلم ماهی کوچک

جمع كننده نظر Rotten Tomatoes با 62 نظر ، با میانگین امتیاز 7.3 / 10 ، به فیلم 92٪ تایید می دهد. در مورد اتفاق نظر منتقدان این وب سایت آمده است: ” ماهی کوچک ، اما سخت و شورانگیز ، از داستان عشق همه گیر یک زن و شوهر استفاده می کند تا قدرت ارتباط انسانی را در زمان های دشوار نشان دهد.طبق گفته Metacritic ، که از 9 منتقد نمونه گیری کرده و میانگین نمره وزنی 70 از 100 را محاسبه کرده است ، این فیلم “بررسی های معمولاً مطلوبی” دریافت کرده است.

پیشنهاد میشود از فیلم Cherry 2021 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با زیر نویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت  HQ 1080p  با حجم (2.36 گیگابایت)

دانلود فیلم با کیفیت  1080p با حجم (1.71 گیگابایت)

دانلود فیلم با کیفیت 720p  با حجم (903 مگابایت)

دانلود فیلم با کیفیت 480p  با حجم (634 مگابایت)

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 15 مارس 2021
  • 0
  • 2,087 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x