دانلود فیلم Lost Bullet 2: Back for More 2022 گلوله گمشده

دانلود فیلم Lost Bullet 2: Back for More 2022 گلوله گمشده

100% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده و دوبله فارسی آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

در فیلم گلوله گمشده ۲ می‌بینید لینو و جولیا پس از مرگ فرمانده خود، مسئولیت را بر عهده گرفته و واحد جدید مبارزه با مواد مخدر را تشکیل می‌دهند. حال لینو مصمم است قاتلان برادر و فرمانده

دانلود فیلم Lost Bullet 2: Back for More 2022 به فارسی گلوله گمشده با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم گلوله گمشده به انگلیسی Lost Bullet 2: Back for More به کارگردانی Guillaume Pierret محصول 2022 آمریکا می باشد.

کارگردان: Guillaume Pierret

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن،جنایی،هیجان انگیز

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم Lost Bullet 2: Back for More

فیلم گلوله گمشده ۲ یا لاست بولت ۲ با عنوان اصلی (Lost Bullet 2) که با عنوان (Balle perdue 2) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم جنایی، هیجان انگیز و اکشن محصول سال 2022 کشور فرانسه به کارگردانی گیلامی پیره (Guillaume Pierret) است که توسط سه کمپانی‌ Inoxy Films و Nolita TV و Versus Production تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز آلبن لونوار و گیلامی پیره به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون آلبن لونوار، استفی سلما، سباستین لالان، پاسکال آربیلوت، دیگو مارتین، آن سرا، ژروم نیل، خالصا هویچا، کوئنتین دهانو، تیبو اورارد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گلوله گمشده

خلاصه داستان فیلم گلوله گمشده

در فیلم گلوله گمشده ۲ می‌بینید لینو و جولیا پس از مرگ فرمانده خود، مسئولیت را بر عهده گرفته و واحد جدید مبارزه با مواد مخدر را تشکیل می‌دهند. حال لینو مصمم است قاتلان برادر و فرمانده خود را هر طور شده پیدا کرده و اجازه نمی‌دهد هیچ چیز مانع راه او شود اما…پس از مرگ چاراس، لینو و جولیا مسئولیت را بر عهده گرفتند و واحد جدید مواد مخدر را تشکیل دادند. لینو که مصمم است قاتلان برادر و مربی خود را پیدا کند، به شکار خود ادامه می‌دهد و اجازه نمی‌دهد کسی مانع راه او شود.

معرفی بازیگران فیلم Lost Bullet 2: Back for More

هنرمندانی همچون آلبن لونوار، استفی سلما، سباستین لالان، پاسکال آربیلوت، دیگو مارتین، آن سرا، ژروم نیل، خالصا هویچا، کوئنتین دهانو، تیبو اورارد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم پلنگ سیاه 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 480p زیرنویس فارسی چسبیده

نسخه دوبله فارسی

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p دوبله فارسی

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p دوبله فارسی

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 480p دوبله فارسی

*

پخش آنلاین تریلر فیلم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 18 نوامبر 2022
  • 0
  • 1,648 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x