دانلود فیلم Ram Setu 2022 رام سیتو

دانلود فیلم Ram Setu 2022 رام سیتو

78% رضایت کاربران (9رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

فیلم با باستان‌شناس ASI ، دکتر آریان کولشرشتا، غیر معتقد، شروع می‌شود که در مورد افکار عمومی رایج در مورد اینکه رام ستو یک سازه ساخته شده توسط انسان است، و همراه با آن اعتبار تاریخی رامایانا شک می‌کند .

  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان

دانلود فیلم Ram Setu 2022 به فارسی رام سیتو با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم رام سیتو به انگلیسی Ram Setu به کارگردانی Abhishek Sharma محصول 2022 هندوستان می باشد.

کارگردان: Abhishek Sharma

محصول کشور: هندوستان

زبان: هندی

ژانر: اکشن،ماجراجویی

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم Ram Setu

رام ستو ( ترجمه  پل راما ) یک فیلم هندی اکشن-ماجراجویی به زبان هندی محصول 2022 است [5] به کارگردانی آبیشک شارما . در این فیلم آکشی کومار ، ژاکلین فرناندز ، نوشرات بهاروچا و ساتیا دو به ایفای نقش می پردازند و یک باستان شناس را دنبال می کند که در حال بررسی ماهیت رام ستو ، همچنین به عنوان پل آدم است.این فیلم در نوامبر 2020 با شروع عکاسی اصلی در بمبئی در 30 مارس 2021 اعلام شد. تولید در بحبوحه همه‌گیری کووید-19 با مشکلات و تاخیر مواجه شد . فیلمبرداری در اکتبر 2021 از سر گرفته شد و در ژانویه 2022 در نزدیکی Ooty ، Daman و Diu و بمبئی به پایان رسید.

رام سیتو

خلاصه داستان فیلم رام سیتو

فیلم با باستان‌شناس ASI ، دکتر آریان کولشرشتا، غیر معتقد، شروع می‌شود که در مورد افکار عمومی رایج در مورد اینکه رام ستو یک سازه ساخته شده توسط انسان است، و همراه با آن اعتبار تاریخی رامایانا شک می‌کند . او متعاقباً وظیفه دارد ثابت کند که Ram Setu فقط یک پدیده طبیعی است توسط Indrakant (تاجری که به دنبال سود مالی از نتیجه است). با این حال، پس از انجام تحقیقات علمی، او متوجه می‌شود که این سازه در واقع ساخته‌ی انسان است، و به این معنی است که راما یک شخصیت تاریخی بوده است.

معرفی بازیگران فیلم Ram Setu

آکشای کومار در نقش دکتر آریان کولشرستا، باستان شناس ژاکلین فرناندز در نقش دکتر ساندرا ربلو Nushratt Bharuccha در نقش پروفسور Gayatri Kulshrestha، همسر آریان

تولید و انتشار فیلم رام سیتو

بر اساس گزارشی در فایننشال اکسپرس ، کارگردان آبیشک شارما از سال 2007 زمانی که از یک پرونده قضایی مربوط به رام ستو مطلع شد، در تلاش برای ساختن یک نقشه بوده است این فیلم توسط مادر آکشی کومار، آرونا بهاتیا و ویکرام مالهوترا، تحت شرکت‌های تولید کیپ فیلم‌های خوب کومار ، آبوندانتیا اینترتینمنت، لایکا پروداکشنز و آمازون پرایم ویدئو تهیه شده است این اولین تولید بالیوود آمازون در هند است. آرونا بهاتیا در سپتامبر 2021 درگذشت. چاندراپراکاش دوویدیبه عنوان تهیه کننده خلاق امضا شد. کومار این فیلم را «پلی بین نسل‌های گذشته، حال و آینده» توصیف کرد

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم رجب 7 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 480p زیرنویس فارسی چسبیده

*

پخش آنلاین تریلر رسمی فیلم

4 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 10 دسامبر 2022
  • 0
  • 4,662 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x