دانلود فیلم Six Minutes to Midnight 2020 شش دقیقه تا نیمه شب

دانلود فیلم Six Minutes to Midnight 2020 شش دقیقه تا نیمه شب

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

در آگوست 1939 ، یک معلم انگلیسی از یک مدرسه خصوصی دخترانه در سواحل جنوبی انگلیس برای پایان دادن به خصوصی انگلیسی-آلمانی ناپدید شد . روزها بعد ، توماس میلر ( ادی ایزارد ) برای مصاحبه برای سمت هیئت علمی می آید که اکنون خالی مانده است.

2020 Six Minutes to Midnight شش دقیقه تا نیمه شب با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم Six Minutes to Midnight 2020 شش دقیقه تا نیمه شب به کارگردانی Andy Goddard محصول 2020 بریتانیا می باشد.

کارگردان: Andy Goddard

محصول کشور: انگلستان

زبان: انگلیسی

ژانر: درام،هیجان انگیز

سال انتشار: 2020

توضیحات فیلم Six Minutes to Midnight 2020

یک فیلم درام جنگ جهانی دوم انگلیس در سال 2020 به کارگردانی اندی گودارد از فیلمنامه گادارد ، سلین جونز و ادی ایزارد است. در این فیلم Izzard ، Judi Dench ، Carla Juri ، James D’Arcy و Jim Broadbent بازی می کنند.

خلاصه داستان فیلم شش دقیقه تا نیمه شب

در آگوست 1939 ، یک معلم انگلیسی از یک مدرسه خصوصی دخترانه در سواحل جنوبی انگلیس برای پایان دادن به خصوصی انگلیسی-آلمانی ناپدید شد . روزها بعد ، توماس میلر ( ادی ایزارد ) برای مصاحبه برای سمت هیئت علمی می آید که اکنون خالی مانده است. میلر در یک دوره آزمایشی توسط مدیر مدرسه خانم روچول ( جودی دنچ ) استخدام شد و به او گفت که در میان بیست دانش آموز وی دختران فرماندهی عالی نازی هستند.

معرفی بازیگران فیلم Six Minutes to Midnight 2020

ادی ایزارد در نقش توماس میلر

جودی دنچ در نقش خانم روچول

کارلا جوری در نقش ایلزه کلر

جیمز دارسی در نقش کاپیتان دری

جیم برادبنت در نقش چارلی

سلین جونز در نقش سرهنگ ویلیس

دیوید شوفیلد در نقش سرهنگ اسمیت

تولید و انتشار فیلم شش دقیقه تا نیمه شب

در مصاحبه ای با چورتل ، ادی ایزارد ، بازیگر ، نوشتن اولین فیلمنامه خود را با سلین جونز با صحنه ای از جنگ جهانی دوم ، در Bexhill-on-Sea ، جایی که بزرگتر اززارد ، به پایان رساند. دوست دختر سابق ایزارد ، سارا تاونسند در ابتدا قرار بود فیلم را به دنبال همکاری قبلی در مستندهای با ایزارد کارگردانی کند. با این حال ، اعلام شد که کارگردان این فیلم اندی گودارد خواهد بود ، که به خاطر کار در ابی دونتون معروف است . در همان روز ، جودی دنچ به عنوان مدیر مدرسه انتخاب شد.Lionsgateبا توزیع حقوق بین المللی فعلی برای فروش ، فیلم را در داخل توزیع می کند.

شش دقیقه تا نیمه شب

زمان اکران فیلم Six Minutes to Midnight 2020

در 25 سپتامبر 2020 در انگلستان منتشر شد. پیش از این قرار بود در تاریخ 29 مه 2020 اکران شود ، اما به دلیل همه گیری COVID-19 به تأخیر افتاد. IFC Films این فیلم را در ایالات متحده توزیع کرد.

پیشنهاد میشود از فیلم Little Fish 2020 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 18 مارس 2021
  • 0
  • 1,246 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x