دانلود فیلم Spider-Man 2002 مرد عنکبوتی

دانلود فیلم Spider-Man 2002 مرد عنکبوتی

75% رضایت کاربران (8رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.

در یک سفر مدرسه، پیتر پارکر ، دبیرستان، از آزمایشگاه ژنتیک دانشگاه کلمبیا بازدید می کند ، جایی که یک "عنکبوت فوق العاده" مهندسی ژنتیک شده که از کنترل فرار کرده بود او را گاز می گیرد.

دانلود فیلم Spider-Man 2002 به فارسی مرد عنکبوتی با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم مرد عنکبوتی به انگلیسی Spider-Man به کارگردانی Sam Raimi محصول 2002 آمریکا می باشد.

کارگردان: Sam Raimi

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن،هیجان انگیز،ماجرایی

سال انتشار: 2002

توضیحات فیلم Spider-Man

مرد عنکبوتی یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۲ است که بر اساسشخصیتی به همین نام از کامیکس مارول ساخته شده است . این فیلم به کارگردانی سام ریمی بر اساس فیلمنامه ای از دیوید کوپ ، اولین قسمت از سه گانه مرد عنکبوتی است و توبی مگوایر به عنوان شخصیت اصلی در کنار ویلم دافو ، کرستن دانست ، جیمز فرانکو ، کلیف رابرتسون و رزماری هریس در آن بازی می کنند.. این فیلم درباره نابغه نوجوان طردشده پیتر پارکر است که پس از گاز گرفتن توسط یک عنکبوت تغییر یافته ژنتیکی، توانایی‌های ابرانسانی مانند عنکبوت را در خود ایجاد می‌کند و تصمیم می‌گیرد از قدرت‌های جدید خود برای مبارزه با جرم و جنایت و محافظت از مردم شهر نیویورک به عنوان مرد عنکبوتی استفاده کند.

مرد عنکبوتی

خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی

در یک سفر مدرسه، پیتر پارکر ، دبیرستان، از آزمایشگاه ژنتیک دانشگاه کلمبیا بازدید می کند ، جایی که یک “عنکبوت فوق العاده” مهندسی ژنتیک شده که از کنترل فرار کرده بود او را گاز می گیرد. پس از بازگشت به خانه احساس بیماری می کند و از حال می رود. در همین حال، نورمن آزبورن ، مالک شرکت علمی Oscorp ، تلاش می‌کند تا یک قرارداد نظامی بزرگ ببندد . او با یک ماده شیمیایی ناپایدار که عملکرد را افزایش می دهد آزمایش می کند و دیوانه می شود، دستیارش را می کشد و یک گلایدر و لباس پرواز را می دزدد.

معرفی بازیگران فیلم Spider-Man

توبی مگوایر در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی

ویلم دفو در نقش نورمن آزبورن / گرین گابلین

کیرستن دانست به عنوان مری جین واتسون

مرد عنکبوتی

تولید و انتشار فیلم مرد عنکبوتی

در اوایل دهه 1980، مارول کامیکس در حال مذاکره با تهیه کنندگان فیلم بود تا شخصیت برجسته مرد عنکبوتی خود را به نمایش بگذارد. راجر کورمن ، تهیه‌کننده ، اولین کسی بود که گزینه‌ای را برای مالکیت مرد عنکبوتی داشت و شروع به توسعه فیلم در Orion Pictures کرد . استن لی، یکی از خالقان مرد عنکبوتی، برای نوشتن فیلمنامه ای دعوت شد که مضامین جنگ سرد و دکتر اختاپوس را به عنوان آنتاگونیست اصلی نمایش می داد. این پروژه در پی اختلافات بودجه ای بین کورمن و لی به نتیجه نرسید.

پیشنهاد میشود از فیلم  spider Man No Way Home هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

3.3 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 16 نوامبر 2021
  • 0
  • 1,384 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x