دانلود فیلم Teen Wolf 2023 تین ولف

دانلود فیلم Teen Wolf 2023 تین ولف

6.7 از 10/10
93% رضایت کاربران (15رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

یک ماه کامل در بیکن هیلز طلوع می کند و همراه با آن شری وحشتناک ظهور کرده است. گرگ ها یک بار دیگر زوزه می کشند و خواستار بازگشت Banshees، Werecoyotes، Hellhounds، Kitsunes و هر تغییر شکل دیگری در شب هستند.

دانلود فیلم Teen Wolf 2023 به فارسی تین ولف با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم تین ولف به انگلیسی Teen Wolf به کارگردانی Russell Mulcahy محصول 2023 آمریکا می باشد.

کارگردان: Russell Mulcahy

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن،درام،هیجان انگیز

سال انتشار: 2023

توضیحات فیلم Teen Wolf

گرگ نوجوان: فیلم یک فیلم درام و هیجان انگیز آمریکایی به کارگردانی راسل مولکاهی و نویسندگی جف دیویس است. این فیلم ادامهمجموعه MTV Teen Wolf است و اکثر بازیگران نقش های خود را از جمله تایلر پوزی ، کریستال رید ، تایلر هوچلین ، هالند رودن ، کولتون هاینز ، شلی هنیگ ، دیلان اسپریبری ، لیندن اشبیزی ، ملیسا پون و ملیسا پون ایفا می کنند. جی آر بورن. این داستان گرگینه اسکات مک کال (پوزی) را دنبال می کند که از شهر خود در کالیفرنیا در برابر یک تهدید جدید محافظت می کند.

تین ولف

خلاصه داستان فیلم تین ولف

یک ماه کامل در بیکن هیلز طلوع می کند و همراه با آن شری وحشتناک ظهور کرده است. گرگ ها یک بار دیگر زوزه می کشند و خواستار بازگشت Banshees، Werecoyotes، Hellhounds، Kitsunes و هر تغییر شکل دیگری در شب هستند. اما تنها گرگینه‌ای مانند اسکات مک کال ، که دیگر نوجوانی نیست، اما هنوز یک آلفا نیست، می‌تواند هم متحدان جدید را جمع کند و هم دوستان مورد اعتماد خود را برای مقابله با دشمنی که می‌تواند قوی‌ترین و مرگبارترین دشمنی است که تاکنون با آن روبرو شده است، متحد کند.

معرفی بازیگران فیلم Teen Wolf

تایلر پوزی در نقش اسکات مک کال

کریستال رید در نقش آلیسون آرجنت

تایلر هوچلین در نقش درک هیل

تین ولف

تولید و انتشار فیلم تین ولف

در سپتامبر 2021، اعلام شد که یک فیلم اتحاد مجدد برای مجموعه تلویزیونی Teen Wolf در سال 2011 توسط Paramount+ سفارش داده شده است و جف دیویس به عنوان فیلمنامه نویس و تهیه کننده اجرایی فیلم بازگشته است. اکثر بازیگران اصلی نقش‌های خود را تکرار خواهند کرد اگرچه دیلن اوبراین ، آردن چو و کودی کریستین اعضای بازیگران حاضر به بازگشت نشدند. کارگردان قسمت گرگ نوجوان راسل مولکاهی برای کارگردانی فیلم بازگشت.

تین ولف

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم آواتار 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

لینک های دانلود با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی چسبیده در تاریخ : ۶ بهمن ۱۴۰۱

*

دانلود فیلم با کیفیت 2160p 4K x265 HDR حجم 9 گیگ

*

پخش آنلاین تریلر رسمی فیلم

3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 26 ژانویه 2023
  • 0
  • 3,155 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x