دانلود فیلم The Independent 2022 مستقل

دانلود فیلم The Independent 2022 مستقل

100% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده و دوبله فارسی آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

الیشا "الی" جیمز، خبرنگار واشنگتن کرونیکل ، این داستان را که دانش آموخته دانشگاه ییل ، دارنده مدال طلای المپیک و نویسنده پرفروش، نیت استرلینگ، به عنوان یک مستقل در انتخابات ریاست

دانلود فیلم The Independent 2022 به فارسی مستقل با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم مستقل به انگلیسی The Independent به کارگردانی Amy Rice محصول 2022 آمریکا می باشد.

کارگردان: Amy Rice

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: درام،معمایی،هیجان انگیز

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم The Independent

مستقل یک فیلم سیاسی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲کارگردانی ایمی رایس و نویسندگی ایوان پارتر است. جودی ترنر اسمیت ، برایان کاکس ، لوک کربی ، استفن لانگ ، آن داود و جان سینا در این فیلم بهاند. داستان حول محور یک خبرنگار است که توطئه ای را آشکار می کند که می تواند بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آینده تأثیر بگذارد. این فیلم در تاریخ 2 نوامبر 2022 توسط Peacock به صورت استریم منتشر شد.

مستقل

خلاصه داستان فیلم مستقل

الیشا “الی” جیمز، خبرنگار واشنگتن کرونیکل ، این داستان را که دانش آموخته دانشگاه ییل ، دارنده مدال طلای المپیک و نویسنده پرفروش، نیت استرلینگ، به عنوان یک مستقل در انتخابات ریاست جمهوری آتی شرکت می کند، می گوید . مخالفان او، رئیس جمهوری خواه نامحبوب و سناتور پاتریشیا ترنبول، دموکراتی هستند که در صورت انتخاب، اولین رئیس جمهور زن ایالات متحده خواهد بود. الی با بت خود نیک بوکر دوست می شود. او به او می گوید که یک توطئه را کشف کرده است: ترنبول در حال اختلاس وجوه از قرعه کشی (مخصوصاً 1 دلار برای هر 1000 دلار) و قاچاق آنها به Super PAC ( کمیته اقدام سیاسی ) خود است.)

معرفی بازیگران فیلم The Independent

هنرمندانی همچون جودی ترنر-اسمیت، برایان کاکس، جان سینا، آن داود، مارگارت اودت، مایکل گاندولفینی، تیموتی باسفیلد، آلیزیا رینر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مستقل

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم پلنگ سیاه 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 480p زیرنویس فارسی چسبیده

*

نسخه دوبله فارسی

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p دوبله فارسی

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p دوبله فارسی

*

پخش آنلاین تریلر رسمی فیلم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 18 نوامبر 2022
  • 0
  • 801 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x