دانلود فیلم The Last Manhunt 2022 آخرین شکار انسان

دانلود فیلم The Last Manhunt 2022 آخرین شکار انسان

83% رضایت کاربران (6رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

براساس داستانی واقعی در سال 1909 میلادی، روایت شده و در مورد پسری جوان به نام ویلی بوی است که عاشق یک دختر بومی زیبا به نام کارلوتا می‌شود. اما پدر کارلوتا، رهبر قبیله محلی

دانلود فیلم The Last Manhunt 2022 به فارسی آخرین شکار انسان با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم آخرین شکار انسان به انگلیسی The Last Manhunt به کارگردانی Christian Camargo محصول 2022 آمریکا می باشد.

کارگردان: Christian Camargo

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: وسترن،اکشن،هیجان انگیز

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم The Last Manhunt

فیلم آخرین شکار انسان یا آخرین تعقیب یک فیلم وسترن، اکشن و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی کریستیان کامارگو (Christian Camargo) است که توسط کمپانی‌ On The Roam تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جیسون موموآ و توماس پا سیبت به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون مارتین سن مایر، مینی کینیماکا، جیسون موموآ، زان مک کلارن، لیلی گلدستون، رائول مکس تروخیو، براندون اوکس، کریستین کامارگو، وید ویلیامز، جیمی سیوز، جاستین کمبل، موژان آریا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آخرین شکار انسان

خلاصه داستان فیلم آخرین شکار انسان

براساس داستانی واقعی در سال 1909 میلادی، روایت شده و در مورد پسری جوان به نام ویلی بوی است که عاشق یک دختر بومی زیبا به نام کارلوتا می‌شود. اما پدر کارلوتا، رهبر قبیله محلی، اجازه نمی‌دهد آن‌ها با یکدیگر ازدواج کنند. در این میان با بالا گرفتن درگیری میان آن‌ها، پدر کارلوتا بر اثر شلیک تصادفی با اسلحه، جان خود را از دست می‌دهد و عاشقان جوان به صحرای موهاوی فرار می‌کنند. حال کلانتر محلی دو ردیاب بومی آمریکایی را برای دستگیری آن‌ها هدایت می‌کند اما…

معرفی بازیگران فیلم The Last Manhunt

هنرمندانی همچون مارتین سن مایر، مینی کینیماکا، جیسون موموآ، زان مک کلارن، لیلی گلدستون، رائول مکس تروخیو، براندون اوکس، کریستین کامارگو، وید ویلیامز، جیمی سیوز، جاستین کمبل، موژان آریا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آخرین شکار انسان

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم چاقو کشی 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p HQ زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 480p زیرنویس فارسی چسبیده

2.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 20 نوامبر 2022
  • 0
  • 2,089 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x