دانلود فیلم Trigger Point 2021

دانلود فیلم Trigger Point 2021

67% رضایت کاربران (3رای)
سال انتشار : محصول :
با 3 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.

نیکولاس شاو ( باری پپر ) یک بازنشسته ویژه بازنشسته آمریکایی است که به عضوی از یک تیم نخبه "ناپیدا" تبدیل می شود که بی سر و صدا بدترین شرورهای جهان را بیرون می کشد.

دانلود فیلم Trigger Point 2021 به فارسی تریگر پوینت با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم تریگر پوینت به انگلیسی Trigger Point 2021 به کارگردانی Brad Turner محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: Brad Turner

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن ترسناک

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم Trigger Point 2021

ماشه نقطه آتی کانادا است عمل – تریلر فیلم به کارگردانی براد ترنر و نوشته شده توسط مایکل Vickerman. در این فیلم باری پپر به عنوان یک عامل خاص بازی می کند که پس از ترور اعضای تیمش در مخفیگاه زندگی می کند و برای پاک کردن نام خود و جلوگیری از هیاهوی جدید ترور به سازمان برمی گردد. ایو هارلو ، کارلو روتا ، لورا واندروورت ، جین ایستوود ، پیمانکار نازنین ، گرگ بریک ، رنگین کمان سان فرانکس و کلم فیوره نیز بازی می کنند.

تریگر پوینت

خلاصه داستان کامل فیلم تریگر پوینت

نیکولاس شاو ( باری پپر ) یک بازنشسته ویژه بازنشسته آمریکایی است که به عضوی از یک تیم نخبه “ناپیدا” تبدیل می شود که بی سر و صدا بدترین شرورهای جهان را بیرون می کشد. شاو پس از سرزنش شدن برای ترور اعضای تیم دیگر ، باید نام خود را پاک کند و از کشته شدن نسل جدیدی از عوامل نجیب جلوگیری کند.

معرفی بازیگران فیلم Trigger Point 2021

باری پپر در نقش نیکلاس شاو

ایو هارلو

کارلو روتا

لورا واندروورت

جین ایستوود

پیمانکار نازنین

گرگ بریک

کلم فیوره

تولید و انتشار فیلم تریگر پوینت

Trigger Point در ابتدا قرار بود از اوایل سال 2020 تولید خود را آغاز کند ، اما به دلیل همه گیری COVID-19 فیلمبرداری آن متوقف شد.در 13 اکتبر سال 2020 ، اعلام شد که باری پپر و کلم فیوره به جمع بازیگران فیلم پیوسته اند.عکسبرداری اصلی از این پروژه در تاریخ 26 اکتبر سال 2020 و در اوج بیماری همه گیر آغاز شد و پس از فیلمبرداری به مدت پانزده روز در منطقه هرون و بیفیلد ، انتاریو به پایان رسید و به اولین فیلم اصلی در بایفیلد تبدیل شد.

تریگر پوینت

زمان اکران فیلم Trigger Point 2021

فیلم Trigger Point که در میانه بیماری همه گیر COVID-19 فیلمبرداری شده است ، در 23 آوریل 2021 (جمعه 3 اردیبهشت 1400) توسط Screen Screen Films و به صورت دیجیتال در سراسر جهان از طریق Crackle به صورت تئاتری در ایالات متحده و کانادا منتشر خواهد شد.

پیشنهاد میشود از فیلم Army of the Dead 2021 هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی فیلم 

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مسقیم

زیرنویس فارسی چسبیده تا دقایقی دیگر

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

2.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 5 می 2021
  • 0
  • 4,324 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x