دانلود فیلم Warcraft 2016 وارکرفت

دانلود فیلم Warcraft 2016 وارکرفت

6.7 از 10/10
80% رضایت کاربران (15رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

Draenor، دنیای اورک ها ، توسط نیرویی مرموز به نام fel magic در حال پاره شدن است. گولدان، یک جنگجوی اورک، قبیله‌های اورک‌ها را در هورد متحد می‌کند و با استفاده از جادوی فِل، دریچه‌ای به دنیای آزروث می‌سازد تا زندگی دراینی را از بین ببرد.

دانلود فیلم Warcraft 2016 به فارسی وارکرفت با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم وارکرفت به انگلیسی Warcraft به کارگردانی Duncan Jones محصول 2016 آمریکا می باشد.

کارگردان: Duncan Jones

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن،فانتزی

سال انتشار: 2016

توضیحات فیلم Warcraft

وارکرافت (که با نام دیگر Warcraft: The Beginning شناخته می شود ) یک فیلم اکشن فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۶ که بر اساس مجموعه بازی های ویدیویی به همین نام ساخته شده است. به کارگردانی دانکن جونز و نویسندگی چارلز لیویت و جونز، تراویس فیمل ، پائولا پاتون ، بن فاستر ، دومینیک کوپر ، توبی کبل ، بن اشنتزر ، رابرت کازینسکی و دنیل وو در آن بازی کرده اند.. این فیلم آندوین لوتار از استورم‌ویند و دوروتان از قبیله فراستولف را به‌عنوان قهرمانانی در دو طرف یک جنگ رو به رشد دنبال می‌کند، در حالی که گولدان جنگجو، گروه هورد را برای حمله به آزروت با استفاده از یک پورتال جادویی هدایت می‌کند. با هم، چند قهرمان انسانی و اورک های مخالف باید تلاش کنند تا شر واقعی پشت این جنگ را متوقف کنند و صلح را بازگردانند.

وارکرفت

خلاصه داستان فیلم وارکرفت

Draenor، دنیای اورک ها ، توسط نیرویی مرموز به نام fel magic در حال پاره شدن است. گولدان، یک جنگجوی اورک، قبیله‌های اورک‌ها را در هورد متحد می‌کند و با استفاده از جادوی فِل، دریچه‌ای به دنیای آزروث می‌سازد تا زندگی دراینی را از بین ببرد. گولدان یک گروه جنگی کوچک را از طریق پورتال هدایت می کند تا اسیران را در آزروت برای آوردن هورد قربانی بگیرد. دوروتان، رئیس قبیله Frostwolf، همسر باردارش دراکا، و دوستش Orgrim Doomhammer به این گروه جنگی اولیه می‌پیوندند.

معرفی بازیگران فیلم Warcraft

Ben Foster، Paula Patton، Travis Fimmel،

وارکرفت

پیشنهاد میکنیم از دانلود فیلم آواتار 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p HQ زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 480p زیرنویس فارسی چسبیده

2.1 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 12 ژانویه 2023
  • 0
  • 5,241 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x