دانلود فیلم Yojimbo 1961 یوجیمبو

دانلود فیلم Yojimbo 1961 یوجیمبو

8.2 از 10/10
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

در سال 1860، در سال‌های پایانی دوره ادو ، یک رونین در حومه‌ی متروک ژاپن سرگردان است. هنگامی که در یک خانه مزرعه ای برای آب توقف می کند، او می شنود که زن و شوهری سالخورده ناله می کنند

دانلود فیلم Yojimbo 1961 به فارسی یوجیمبو با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم یوجیمبو به انگلیسی Yojimbo به کارگردانی Akira Kurosawa محصول 1961 ژاپن می باشد.

کارگردان: Akira Kurosawa

محصول کشور: ژاپن

زبان: ژاپنی

ژانر: اکشن

سال انتشار: 1961

توضیحات فیلم Yojimbo

یوجیمبو ( به ژاپنی :用心棒، هپبورن : Yōjinbō ، روشن.  ” بادیگارد ” ) یک فیلم سامورایی ژاپنی محصول 1961 که به نویسندگی، تهیه کنندگی، تدوین و کارگردانی مشترک آکیرا کوروساوا ساخته شده است. توشیرو میفونه ، تاتسویا ناکادای ، یوکو تسوکاسا ، ایسوزو یامادا ، دایسوکه کاتو ، تاکاشی شیمورا ، کاماتاری فوجی‌وارا و آتسوشی واتانابه در این فیلمبازی می‌کنند. در فیلم، یک رونینبه شهر کوچکی می رسد که در آن اربابان جنایتکار رقیب برای برتری رقابت می کنند. این دو رئیس هر کدام سعی می کنند فرد تازه وارد را به عنوان محافظ استخدام کنند.

یوجیمبو

خلاصه داستان فیلم یوجیمبو

در سال 1860، در سال‌های پایانی دوره ادو ، یک رونین در حومه‌ی متروک ژاپن سرگردان است. هنگامی که در یک خانه مزرعه ای برای آب توقف می کند، او می شنود که زن و شوهری سالخورده ناله می کنند که تنها پسرشان، که نمی خواهد زندگی خود را به عنوان یک کشاورز تلف کند، فرار کرده است تا به “قماربازان” بپیوندد که به شهری در مجاورت فرود آمده اند که با جنایتکاران و جنایتکاران پر شده است. بین دو رئیس رقیب غریبه به شهر می رود و در آنجا با گونجی، صاحب یک ایزاکایا کوچک ملاقات می کندکه او را به رفتن توصیه می کند. او به رونین می گوید که دو رئیس متخاصم، Ushitora و Seibei، بر سر تجارت سودآور قمار که توسط Seibei اداره می شود، دعوا می کنند.

معرفی بازیگران فیلم Yojimbo

توشیرو میفونه در نقش “کوواباتاکه سانجورو

ایجیرو تونو در نقش گونجی

سیزابورو کاوازو در نقش سیبی

ایسوزو یامادا در نقش اورین

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم هواپیما و فیلم avatar 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم با کیفیت BluRay 1080p با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان فیلم با کیفیت BluRay 720p با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان فیلم با کیفیت BluRay 720p x265 با زیرنویس فارسی چسبیده

**

پخش آنلاین تریلر رسمی فیلم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 6 فوریه 2022
  • 0
  • 429 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x