دانلود فیلم ماموریت مجنو Mission Majnu 2023

دانلود فیلم ماموریت مجنو Mission Majnu 2023

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی

آماندیپ سینگ، یک مامور میدانی RAW برای انجام یک ماموریت مخفیانه به پاکستان می رود تا در مورد دخالت پاکستان در ساخت سلاح های هسته ای تحقیق کند، جایی که باید بین زندگی حرفه ای و شخصی خود با همسر نابینای خود نسرین تعادل برقرار کند.

  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان

دانلود فیلم Mission Majnu 2023 به فارسی ماموریت مجنو با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم ماموریت مجنو به انگلیسی Mission Majnu به کارگردانی ریوهی کیتامورا محصول 2023 هندوستان می باشد.

کارگردان: ریوهی کیتامورا

محصول کشور: هندوستان

زبان: هندی

ژانر: ترسناک،اکشن،هیجان انگیز

سال انتشار: 2023

توضیحات فیلم Mission Majnu

ماموریت مجنو یک فیلم مهیج جاسوسی هندی زبانکارگردانی شانتانو باغچی و تهیه کنندگی رونی اسکروالا، آمار بوتالا و گاریما مهتا است. این فیلم با بازی سیدارت مالهوترا وراشمیکا ماندانا در نقش‌های اصلی، داستانی تخیلی از عملیات مخفیانه هند است که قبل و در طول جنگ هند و پاکستان در سال 1971 رخ می‌دهد.

ماموریت مجنو

خلاصه داستان فیلم ماموریت مجنو

آماندیپ سینگ، یک مامور میدانی RAW برای انجام یک ماموریت مخفیانه به پاکستان می رود تا در مورد دخالت پاکستان در ساخت سلاح های هسته ای تحقیق کند، جایی که باید بین زندگی حرفه ای و شخصی خود با همسر نابینای خود نسرین تعادل برقرار کند.آماندیپ سینگ، یک مامور میدانی RAW در یک ماموریت مخفی به پاکستان می رود تا در مورد دخالت پاکستان در ساخت سلاح های هسته ای تحقیق کند، جایی که باید بین زندگی حرفه ای و شخصی خود با دوست دختر نابینای خود نسرین تعادل برقرار کند.

معرفی بازیگران فیلم Mission Majnu

امیل هیرش در نقش الکس

استیون دورف

جیجی زومبادو

پیشنهاد میکنیم از فیلم پاتان هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

پخش آنلاین تریلر رسمی فیلم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 20 ژانویه 2023
  • 0
  • 1,794 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x