دانلود فیلم لیگ عدالت 2021 Zack Snyder’s Justice League

دانلود فیلم لیگ عدالت 2021 Zack Snyder’s Justice League

100% رضایت کاربران (4رای)
سال انتشار : محصول :
با 3 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.

داستان فیلم Zack Snyders Justice League پس از مرگ سوپرمن در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice 2016 ، بتمن و زن شگفت انگیز Flash ، Aquaman و Cyborg را برای تشکیل لیگ عدالت و محافظت از جهان در برابر Steppenwolf و ارتش Parademons خود ، که به دنبال این سه نفر هستند ، استخدام می کنند.

لیگ عدالت یا Zack Snyders Justice League 2021 با لینک مستقیم به همراه زیرنویس فارسی و کم حجم از وبسایت امی مووی به کارگردانی Zack Snyder لیگ عدالت Zack Snyders Justice League 2021 محصول سال 2021 آمریکا میباشد.

کارگردان:Zack Snyder

زبان: انگلیسی

محصول: آمریکا

سال انتشار: 2021

شبکه: HBO

ژانر: اکشن،فانتزی،ماجراجویی

بودجه: 70 میلیون دلار

توضیحات فیلم لیگ عدالت 2021 Zack Snyders Justice League

فیلم Zack Snyders Justice League یا لیگ عدالت زک اسنایدر ، که معمولاً به آن “برش اسنایدر” گفته می شود. بریدگی کارگردان آینده فیلم ابرقهرمانی لیگ عدالت آمریکا در سال 2017 است. این فیلم Justice League (لیگ عدالت) – پنجمین فیلم DC Extended Universe و براساس تیم ابرقهرمانی DC Comics به همین نام – را ارائه می دهد. همانطور كه ​​كارگردان Zack Snyder قبل از ترك تولید و جاس ویدون وظایف خود را به عهده داشت.

لیگ عدالت که توسط برادران وارنر در سال 2017 منتشر شد ، تولید سختی را تجربه کرد. فیلمنامه آن قبل و در حین تولید بین سالهای 2016 و 2017 دستخوش تغییرات عمده ای شد. در ماه مه 2017 ، اسنایدر پس از مرگ دخترش در دوران پس از تولید کناره گیری کرد. و ویدون این مسئولیت را به عهده گرفت. فیلم را به عنوان یک کارگردان بدون اعتبار کامل کرد. Whedon نظارت بر عیب یابی و تغییرات دیگری را ایجاد کرد که لحن روشن تری و شوخ طبعی بیشتری به آنها افزود.

لیگ عدالت 2021

معرفی بازیگران فیلم لیگ عدالت 2021

جیسون موموآ در نقش آرتور کاری / آکوامن

عزرا میلر در نقش باری آلن / فلاش

امی آدامز در نقش لوئیس لین

ویلم دافو در نقش نویدیس ولکو

جسی آیزنبرگ در نقش لکس لوتر

جرمی آیرونز در نقش آلفرد پنی ورث

دایان لین در نقش مارتا کنت

کانی نیلسن در نقش هیپولیتا

جی کی سیمونز در نقش جیمز گوردون

خلاصه داستان کامل فیلم 2021 Zack Snyders Justice League

داستان سریال Zack Snyders Justice League پس از مرگ سوپرمن در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice 2016 ، بتمن و زن شگفت انگیز Flash ، Aquaman و Cyborg را برای تشکیل لیگ عدالت و محافظت از جهان در برابر Steppenwolf و ارتش Parademons خود ، که به دنبال این سه نفر هستند ، استخدام می کنند.

تولید و انتشار فیلم لیگ عدالت 2021 Zack Snyders Justice League

پس از اکران فیلم Man of Steel (2013) ، کارگردان Zack Snyder به تشریح اساس DC Extended Universe (DCEU) پرداخت ، که مرکز آن قوس پنج فیلم از جمله Man of Steel ، Batman v Superman: Dawn of Justice (2016) است. و سه گانه لیگ عدالت دیدگاه اصلی اسنایدر این بود که بتمن در برابر سوپرمن تاریک ترین حق رای دادن باشد و از آنجا لحن فیلم ها امیدوارتر شود. با این حال ، بتمن علیه سوپرمن با انتقاداتی نسبت به لحن تاریک ، کمبود شوخ طبعی و سرعت پایین مورد استقبال کم قرار گرفت. این واکنش باعث توزیع کننده شدبرادران وارنر و اسنایدر برای ارزیابی مجدد فیلم های آینده DCEU ، به ویژه جوخه خودکشی (2016) ، که قبلاً عکس اصلی را پیچیده بود ، و دادگستری لیگ که یک ماه با فیلمبرداری فاصله داشت. اسنایدر و نویسنده فیلمنامه کریس تریو لیگ عدالت را بازنویسی کردند تا از لحن امیدوارتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود امیدوار باشند.فیلمبردار فابیان واگنر گفت كه اسنایدر می خواست “از ظاهر تضاد ، اشباع و فوق العاده زیاد فیلم های دیگر در این مجموعه دور شود.

لیگ عدالت 2021

زمان اکران فیلم زک اسنایدر ، لیگ عدالت

لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyders Justice League) قرار است حدود اوایل تا اواسط سال 2021 در HBO Max منتشر شود. در ابتدا در چهار قسمت جداگانه و یک ساعته اکران می شود و سپس نسخه ای ویرایش می شود. که هر چهار قسمت را با هم در یک فیلم ویرایش می کند.

این فیلم قرار است در (28 اسفند 1399) منتشر بشود.

پیشنهاد میشود از فیلم Infinite 2021 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با زیر نویس فارسی چسبیده

پخش انلاین تریلر رسمی فیلم

تمامی نسخه های زیر با زیرنویس چسبیده هستند.

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

3.5 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 17 مارس 2021
  • 0
  • 4,665 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x