دانلود فیلم The Beekeeper 2024 زنبوردار

دانلود فیلم The Beekeeper 2024 زنبوردار

87% رضایت کاربران (89رای)
سال انتشار : محصول :
با 3 کیفیت و زیرنویس و دوبله فارسی آماده دانلود میباشد.
همراه با نسخه دوبله فارسی زیرنویس فارسی

در زنبوردار، کمپین وحشیانه یک مرد برای انتقام پس از اینکه مشخص شد او عامل سابق یک سازمان قدرتمند و مخفی به نام "زنبورداران" است، به خطرات ملی می‌پردازد.

The Beekeeper به فارسی فیلم زنبوردار محصول کشور آمریکا در ژانر اکشن است.فیلم The Beekeeper زنبوردار با بازی Jason Statham، Josh Hutcherson، Jeremy Irons به کارگردانی David Ayer میباشد.

پخش آنلاین تریلر فیلم

کارگردان: David Ayer

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

سال انتشار: 2024

درباره فیلم The Beekeeper

زنبوردار یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی دیوید آیر و نویسندگی کرت ویمر است. این فیلم با بازی بازیگران معروفی همچون جیسون استاتهام، امی راور-لمپمن، جاش هاچرسون، بابی نادری، مینی درایور، فیلیسیا رشاد و جرمی آیرونز ساخته شده است. تاریخ اکران این فیلم تعیین شده است و قرار است در تاریخ 12 ژانویه 2024 توسط استودیوی آمازون ام جی ام در سینما اکران شود.

زنبوردار

خلاصه داستان فیلم زنبوردار

در این فیلم، داستان اکشن و ماجراجویی نقش اصلی را بازیگر جیسون استاتهام به عهده دارد. جزئیات دقیقتر در مورد داستان و شخصیت‌های دیگر فیلم از اطلاعات موجود نیست. اما با توجه به ترکیب بازیگران معروف و کارگردان معتبر، انتظار می‌رود که “زنبوردار” یک فیلم اکشن جذاب با داستانی جذاب و تنش‌های فیلمی باشد که در تاریخ معین اکران خواهد شد.«آقای کلی» (استاتهام) عامل سابق یک سازمان مخفی به نام «زنبورداران» است. پس از اینکه دوست و همسایه‌اش (رشاد) پس از اینکه گرفتار یک کلاهبرداری فیشینگ می‌شود، خودکشی می‌کند ، آقای کلی تصمیم می‌گیرد تا از شرکت مسئول انتقام بگیرد.

زنبوردار

دانلود فیلم The Beekeeper با لینک مستقیم

با کیفیت عالی اضافه شد.

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

لینک های دوبله فارسی فیلم Beekeeper

لینک های زیر با کیفیت عالی و دوبله فارسی است.

3.6 55 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 31 ژانویه 2024
  • 0
  • 14,493 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x