دانلود فیلم Fair Play 2023 بازی عادلانه

دانلود فیلم Fair Play 2023 بازی عادلانه

6.6/10 7,562
76نمره منتقدین
84% رضایت کاربران (19رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

ترفیع غیرمنتظره در یک صندوق سرمایه گذاری پرچین، رابطه یک زوج جوان را به لبه پرتگاه سوق می دهد، و تهدیدی برای گشودن بسیار بیشتر از نامزدی اخیر آنهاست.

  • کیفیت 4 کیفیت
  • مدت زمان 113 دقیقه

Fair Play به فارسی فیلم بازی عادلانه محصول کشور آمریکا در ژانر درام،هیجان انگیز است.فیلم Fair Play بازی عادلانه با بازی Phoebe Dinor, Alden Ehrenreich, Eddie Marsan به کارگردانی Chloe Dumont میباشد.

کارگردان: Chloe Dumont

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

سال انتشار: 2023

درباره فیلم Fair Play

بازی جوانمردانه یک فیلم مهیج وابسته به عشق شهوانی آمریکایی محصول سال 2023 به نویسندگی و کارگردانی کلوئی دومونت است که اولین کارگردانی بلند خود را به نمایش گذاشت. فیبی داینور ، آلدن ارنریچ ، ادی مارسان و ریچ سامر در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم درباره زوج جوانی است که رابطه‌شان پس از ارتقای غیرمنتظره‌ای در یک شرکت سرمایه‌گذاری مخرب شروع می‌شود.

بازی عادلانه

خلاصه داستان فیلم بازی عادلانه

امیلی مایرز و لوک ادموندز، تحلیلگران One Crest Capital، یک صندوق تامینی منهتن هستند . این دو در یک رابطه پرشور هستند که آنها را از همکاران خود مخفی نگه می دارند. لوک هنگام عروسی برادرش از امیلی خواستگاری می کند و او با خوشحالی می پذیرد. روز بعد در محل کار، یکی از مدیران سبد سهام شرکت اخراج می شود. امیلی می شنود که همکارانش ذکر می کنند که لوک به عنوان جایگزین در نظر گرفته شده است و خبر را به او منتقل می کند. آن دو آن شب جشن می گیرند. با این حال، کمپبل، مدیر عامل شرکت، امیلی را اواخر شب به جلسه ای احضار می کند تا به او بگوید که در واقع ترفیع را دریافت خواهد کرد. امیلی با اکراه این خبر را به لوک می دهد، اما او حمایت خود را اعلام می کند.

دانلود فیلم Fair Play با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 480p زیرنویس فارسی چسبیده

3.4 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 24 اکتبر 2023
  • 0
  • 8,259 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x