دانلود فیلم BlackBerry 2023 بلک بری

دانلود فیلم BlackBerry 2023 بلک بری

7.6/10 190
83نمره منتقدین
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی چسبیده اضافه شد.
زیرنویس فارسی

داستان ظهور شهاب سنگ و مرگ فاجعه بار اولین گوشی هوشمند جهان.

  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 122 دقیقه

BlackBerry بلک بری در ژانر بیوگرافی، کمدی، تاریخی، درام محصول کشور کانادا میباشد. فیلم BlackBerry به فارسی بلک بری به کارگردانی مت جانسون (Matt Johnson) همچنین این فیلم که براساس داستانی واقعی ساخته شده است.

کارگردان: Matt Johnson

محصول کشور: کانادا

درباره فیلم BlackBerry

بلک بری یک فیلم زندگی‌نامه‌ای محصول 2023 کانادا در مورد تاریخچهخط تلفن‌های همراه بلک بری است. کارگردانی آن را مت جانسون بر اساس فیلمنامه ای از جانسون و تهیه کننده متیو میلر، برگرفته از کتاب ژاکی مک نیش و شان سیلکوف Losing the Signal: The Untold Story Behind the Extraordinary Rise and Spectacular Fall of BlackBerry است و جی باروچل و گلن هاولر در آن بازی می کنند. در نقش های اصلی مایک لازاریدیس و جیم بالسیلی به ترتیب. جانسون، ریچ سامر ، مایکل آیرونساید ، مارتین دونووان نیز در این فیلم بازی می‌کنند .میشل ژیرو ، سونگ وون چو ، سائول روبینک و کری الوز.

بلک بری

خلاصه داستان فیلم بلک بری

براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد کارآفرینی به نام‌ مایک لازاریدیس است که سازنده نخستین گوشی‌های تلفن همراه بلک‌بری بود. تلفن همراه اعتیادآوری که نحوه کار، بازی و برقراری ارتباط در جهان را تغییر داد اما…

بازیگران فیلم

هنرمندانی همچون جی باروشل، گلن هاورتون، مت جانسون، کری الوز، سائول روبینک، مایکل آیرونساید، ریچ سامر، سونگ وون چو، میشل ژیرو، مارک کریچ، لورا سیلویتز، النا جواتکو، مارتین دونوان، اتان انگ، اریک آزبورن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دانلود فیلم BlackBerry با لینک مستقیم

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

*

پخش آنلاین تریلر فیلم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 2 ژوئن 2023
  • 0
  • 2,004 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x