دانلود فیلم Edge of the World 2021

دانلود فیلم Edge of the World 2021

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
با 3 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.

این فیلم بر اساس داستان واقعی راجاه ساراواک، جیمز بروک است که به عنوان یکی از الهام‌بخش‌های داستان رودیارد کیپلینگ، مردی که پادشاه می‌شود

دانلود فیلم Edge of the World 2021 به فارسی لبه جهان با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم لبه جهان به انگلیسی Edge of the World به کارگردانی Michael Haussman محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: Michael Haussman

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن،درام

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم Edge of the World

لبه جهان یک فیلم درام ماجراجویی به کارگردانی مایکل هاوسمن و با بازی جاناتان ریس مایرز در نقش سرباز بریتانیایی و ماجراجو جیمز بروک (1803-1868) است. در این فیلم عتیقه هاسیهولان ، دومینیک موناگان ، هانا نیو و جوزی هو نیز حضور دارند . فیلمنامه توسط راب آلین نوشته شده استکه تهیه کننده فیلم نیز بوده است. Edge of the World محصول مشترک ایالات متحده، بریتانیا، مالزی و چین است.

لبه جهان

خلاصه داستان فیلم لبه جهان

این فیلم بر اساس داستان واقعی راجاه ساراواک، جیمز بروک است که به عنوان یکی از الهام‌بخش‌های داستان رودیارد کیپلینگ، مردی که پادشاه می‌شود ، و رمان لرد جیم جوزف کنراد ، پیشنهاد شده است . بروک سرباز سابق ارتش بنگال بود که به بورنئو که هنوز تحت کنترل سلطنت برونئی بود در سال 1839 سفر کرد و در آنجا به سلطان برونئی (پنگیران ایندرا ماهکوتا، عنوان فرماندار) کمک کرد تا شورش محلی را سرکوب کند. و به عنوان فرمانداری که به عنوان پادشاهی خصوصی خود به راج ساراواک تبدیل شد.

معرفی بازیگران فیلم Edge of the World

جاناتان ریس مایرز در نقش سر جیمز بروک

عتیقه هاسیهولان در نقش پرنسس فاطمه (پنگیران آناک پوتری فاطمه، دختر بیست و یکمین سلطان برونئی)

دومینیک موناگان در نقش سرهنگ آرتور کروکشنک

جوزی هو در نقش مادام لیم

هانا نیو در نقش الیزابت کروکشنک

لبه جهان

تولید و انتشار فیلم لبه جهان

راب آلین پس از آشنایی با این شخصیت از طریق پاورقی در رمان جورج مک دونالد فریزر که در سال 2009 خواند ، علاقه مند به فیلمبرداری از زندگی جیمز بروک بود . تحقیقات بیشتر در مورد بروک او را به تثبیت سوق داد. آلین این فیلم را نوشت که قبلاً فقط راجا نام داشت . آلین همچنین به همراه پسرانش کانر و جیک، جوزی هو و کانروی چان این فیلم را تهیه کردند. ساموئل گلدوین فیلمز حقوق توزیع ایالات متحده را در مارس 2021 به دست آورد. توزیع کننده بریتانیایی Signature فیلم را در بریتانیا منتشر خواهد کرد.

پیشنهاد میشود از فیلم The Matrix 4 و  Morbius هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL1080p HQ زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 720p زیرنویس فارسی چسبیده

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 26 نوامبر 2021
  • 0
  • 764 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x