دانلود فیلم In the Heights 2021 در ارتفاعات

دانلود فیلم In the Heights 2021 در ارتفاعات

100% رضایت کاربران (6رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

روشن می شود در ارتفاعات واشنگتن ... رایحه یک کافهیتو کالینت درست در خارج از ایستگاه مترو 181 خیابان در هوا معلق است ، جایی که یک کالیدوسکوپ رویاها این جامعه پر جنب و جوش و گره خورده را جمع می کند.

دانلود فیلم In the Heights 2021 به فارسی در ارتفاعات با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم در ارتفاعات به انگلیسی In the Heights 2021 به کارگردانی Jon M. Chu محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: Jon M. Chu

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: موزیکال،درام،موسیقی

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم In the Heights

در بلندی ها یک فیلم درام موزیکال آمریکایی است که به کارگردانی Jon M. Chu از فیلمنامه ای از Quiara Alegría Hudes ساخته شده است و براساس موزیکال صحنه ای به همین نام توسط Hudes و Lin-Manuel Miranda ساخته شده است . در این فیلم آنتونی راموس ، کوری هاوکینز ، لسلی گریس ، ملیسا باررا ، اولگا مردیز ، دافنه روبین-وگا ، گریگوری دیاز چهارم ، استفانی بتاریز ، داشا پولانکو و جیمی اسمیت بازی می کنند .

در ارتفاعات

خلاصه داستان فیلم در ارتفاعات

روشن می شود در ارتفاعات واشنگتن … رایحه یک کافهیتو کالینت درست در خارج از ایستگاه مترو 181 خیابان در هوا معلق است ، جایی که یک کالیدوسکوپ رویاها این جامعه پر جنب و جوش و گره خورده را جمع می کند. در تقاطع همه اینها Usnavi (آنتونی راموس) صاحب بداگای مغناطیسی دوست داشتنی و مغناطیسی قرار دارد ، که در هنگام امید ، تصور و آواز زندگی بهتر ، هر پنی را از خرد کردن روزانه خود پس انداز می کند.

معرفی بازیگران فیلم In the Heights

آنتونی راموس در نقش Usnavi de la Vega

کوری هاوکینز در نقش بنی

لزلی گریس در نقش نینا روزاریو

آریانا گرینبلات در نقش نینا جوان

آریانا اس. گومز در نقش نینا 12 ساله

ملیسا باررا در نقش ونسا

اولگا مردیز در نقش ” ابوئلا ” کلودیا

دافنه روبین-وگا در نقش دانیلا

گریگوری دیاز چهارم در نقش سانی د لا وگا

استفانی بیتریز در نقش کارلا

در ارتفاعات

تولید و انتشار فیلم در ارتفاعات

در 7 نوامبر 2008 ، یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که قصد دارد فیلم اصلی را به عنوان یک فیلم بلند برای اکران در سال 2011 اقتباس کند. کنی اورتگا قرار بود این فیلم را کارگردانی کند ، فیلمبرداری که قرار بود در تابستان 2011 آغاز شود. با بودجه 37 میلیون دلار. با این حال ، این پروژه در مارس 2011 لغو شد. گزارش شده است ، این به این دلیل بود که یونیورسال به دنبال بازیگران ناشناخته به دنبال “ستاره لاتین قابل حمل” مانند شکیرا یا جنیفر لوپز بود .در ژانویه 2012 ، لین-مانوئل میراندااظهار داشت که اقتباس فیلم دوباره مورد بحث است.

زمان اکران فیلم In the Heights

در ارتفاعات خواهد برتر جهان خود را داشته جشنواره فیلم ترایبکا در شهر نیویورک در تاریخ 9 ژوئن 2021، بعد از یک غربالگری پیشرفته در لاتین جشنواره بین المللی فیلم لس آنجلس در 4 ژوئن 2021 در تئاتر TCL چینی در هالیوود . قرار است در 11 ژوئن 2021 در ایالات متحده در سینما و در HBO Max اکران شود . قبلا قرار بود در تاریخ 26 ژوئن 2020 منتشر خواهد شد اما آن را به 2021 ژوئن 18 به تعویق افتاد، با توجه به COVID-19 همه گیر ، قبل از اینکه نقل مکان کرد تا یک هفته.

پیشنهاد میشود از فیلم Black Widow 2021 هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی فیلم

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

2.8 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 2 می 2021
  • 0
  • 2,805 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x