دانلود فیلم Invitation to a Murder 2023 دعوت به قتل

دانلود فیلم Invitation to a Murder 2023 دعوت به قتل

4.8/10 343
100% رضایت کاربران (4رای)
سال انتشار : محصول :
با 3 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

1934. میراندا گرین و پنج غریبه دیگر به عمارت جزیره دورافتاده میلیاردر لوئیس فایندلی دعوت می شوند. با پیشروی آخر هفته، سرنخ‌هایی درباره اینکه چرا آنها دعوت شده‌اند، همراه با یک راز شوم آشکار می‌شوند.

Invitation to a Murder فیلم دعوت به قتل در ژانر معمایی،جنایی،هیجان انگیز است.فیلم Invitation to a Murder به فارسی دعوت به قتل به کارگردانی استفان شیمک (Stephen Shimek) است.

کارگردان: Stephen Shimek

محصول کشور: آمریکا

خلاصه داستان فیلم Invitation to a Murder

در سال 1934 میلادی در جنوب انگلستان، یک فرد ثروتمند منزوی، شش غریبه به ظاهر تصادفی از جمله کارآگاهی جوان به نام میراندا گرین را به عمارت خود در جزیره‌ای دور افتاده دعوت می‌کند. میراندا که این دعوت مرموز را بسیار جذاب می‌داند، نمی‌تواند آن را و همراه با سایرین قدم به این عمارت اسرارآمیز می‌گذارد. اما زمانی که یکی از مهمانان به قتل می‌رسد، میراندا برای کشف حقیقت وارد عمل میشود و…

دعوت به قتل

بازیگران فیلم

میشا بارتون، کریس براونینگ، بیانکا ای. سانتوس، گیلز متی، گریس لین کونگ، سیموس دیور، امی اسلون، الکس هاید-وایت، جیمز اوربانیاک، رائه گری، پیت برویک، کورتیس ادوارد جکسون، کلارک کارمایکل، دان استاک و … در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درباره فیلم

دعوت به قتل یک فیلم رازآلود آمریکایی محصول 2023 به کارگردانی استیون شیمک و با بازی میشا بارتون ، کریس براونینگ ، بیانکا ای سانتوس و گیلز متی است . این بازی قرار است در ۲۵ آوریل ۲۰۲۳ توسط Lionsgate منتشر شود.پیشنهاد میشود از فیلم یک رنجر هم دیدن کنید.

زمان انتشار

این فیلم برای اکران دیجیتالی در 25 آوریل 2023 از طریق Lionsgate برنامه ریزی شده است.فیلم دعوت به قتل اولین بار در تاریخ 25 آوریل سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Lionsgate Home Entertainment در سینماهای کشور آمریکا اکران شد.سپس توسط کمپانی Ace Entertainment Films در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 480p زیرنویس فارسی چسبیده

پخش آنلاین تریلر فیلم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 20 می 2023
  • 0
  • 1,981 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x