دانلود فیلم Marry Me 2021 با من ازدواج کن

دانلود فیلم Marry Me 2021 با من ازدواج کن

86% رضایت کاربران (110رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

پس از اطلاع از این که شریک روی صحنه او ( مالوما ) پشت سر خود رابطه عاشقانه ای برقرار کرده است ، یک پاپستار پر شور و هیجان لاتین ( جنیفر لوپز ) ترجیح می دهد در کنسرت زنده خود با یک غریبه ( اوون ویلسون ) که علامت "با من ازدواج کن" ازدواج کند ازدواج کند.

دانلود فیلم Marry Me 2021 به فارسی با من ازدواج کن با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم با من ازدواج کن به انگلیسی Marry Me 2021 به کارگردانی Kat Coiro محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: Kat Coiro

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: کمدی،موزیکال،عاشقانه

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم Marry Me

Marry Me یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی در آینده است که به کارگردانی کت کویرو ، از فیلم نامه ای به قلم جان راجرز ، تامی ساغر و هارپر دیل ، براساس رمان گرافیکی به همین نام بابی کراسبی ساخته شده است. در این فیلم جنیفر لوپز ، اوون ویلسون ، سارا سیلورمن ، جان بردلی ، میشل بوتو ، کلوئی کلمن و مالوما بازی می کنند .

با من ازدواج کن

خلاصه داستان فیلم با من ازدواج کن

پس از اطلاع از این که شریک روی صحنه او ( مالوما ) پشت سر خود رابطه عاشقانه ای برقرار کرده است ، یک پاپستار پر شور و هیجان لاتین ( جنیفر لوپز ) ترجیح می دهد در کنسرت زنده خود با یک غریبه ( اوون ویلسون ) که علامت “با من ازدواج کن” ازدواج کند ازدواج کند.

معرفی بازیگران فیلم Marry Me

جنیفر لوپز در نقش کاتالینا “کت” والدز

اوون ویلسون در نقش چارلی گیلبرت

سارا سیلورمن در نقش پارکر دبس

جان بردلی در نقش کالین کالووی

مالوما در نقش باستین

میشل بوتو

با من ازدواج کن

تولید و انتشار فیلم با من ازدواج کن

در آوریل 2019 ، اعلام شد که جنیفر لوپز و اوون ویلسون به جمع بازیگران فیلم پیوستند ، کت کویرو کارگردانی فیلمنامه ای از جان راجرز ، تامی ساغر و هارپر دیل را بر اساس رمان گرافیکی به همین نام بابی کراسبی ، با توزیع سرگرمی STX . در جولای 2019 ، اعلام شد که Universal Pictures این فیلم را به جای STX توزیع می کند. در همان ماه ، سارا سیلورمن ، جان بردلی و مالوما به جمع بازیگران فیلم پیوستند. در اکتبر 2019 ،میشل بوتو ، جامعلا جمیل و کلوئی کلمن به جمع بازیگران فیلم پیوستند.

با من ازدواج کن

زمان اکران فیلم Marry Me

تصاویر جهانی برنامه ریزی کرده است با من ازدواج کن تا در 11 فوریه 2022. منتشر خواهد شد  آن را قبلا برای 2021 فوریه 12 قرار بود، اما به 2021 مه 14 به دلیل به تعویق افتاده بود COVID-19 همه گیر ، تا آن را در فوریه منتقل شد 8 ، 2021 به دلیل تغییر دیگری در برنامه انتشار.

پیشنهاد میشود از فیلم Black Widow 2021 هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی فیلم

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

2.6 77 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 14 فوریه 2022
  • 1
  • 32,769 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهران

سلام ممنون از زحماتتون.به هیچ شکل نمی توان لطف و بزرگواری شما را ستود. شاد کردن مردم خصوصا ارائه فیلم های کمدی ان هم رایگان ؛ وصف ناپذیر است.سپاسگزاریم

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x