دانلود انیمیشن Mortal Kombat Legends: Cage Match 2023

دانلود انیمیشن Mortal Kombat Legends: Cage Match 2023

5.9 از 10/10
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 3 کیفیت و زیرنویس و دوبله فارسی آماده دانلود میباشد.
همراه با نسخه دوبله فارسی زیرنویس فارسی

در دهه 1980، زمانی که بازیگر و دوست دختر جنیفر گری ناپدید می شود، جانی کیج از ستاره اکشن به قهرمان اکشن تبدیل می شود و کیج را در سفری در لس آنجلس هدایت می کند که منجر به درگیری با نیروهای شیطانی از Netherrealm می شود.

Mortal Kombat Legends: Cage Match به فارسی انیمیشن افسانه های مورتال کامبت محصول کشور آمریکا در ژانر انیمیشن،اکشن،ماجراجویی است. انیمیشن Mortal Kombat Legends Cage Match افسانه های مورتال کامبت به کارگردانی Ethan Spalding میباشد.

کارگردان: Ethan Spalding

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

سال انتشار: 2023

درباره انیمیشن Mortal Kombat Legends Cage Match

یک فیلم انیمیشن هنرهای رزمی بزرگسالان آمریکایی محصول 2023 است که بر اساس فرانچایز مورتال کمبت ساخته شده است.این فیلم توسط کمپانی برادران وارنر انیمیشن تولید شده استو استودیوی کره جنوبی IAM که خدمات انیمیشن خود را برای مجموعه انیمیشن بزرگسالان Velma (همچنین توسط برادران وارنر انیمیشن تولید می‌کند) ارائه کرده است. این چهارمین قسمت از مجموعه افسانه‌های مورتال کمبت است و به عنوان یک داستان اصلی برای جانی کیج عمل می‌کند و بر تلاش او برای نجات همبازی‌اش جنیفر گری در حین مبارزه با یک جامعه مخفی که نقشه نابودی Earthrealm را طراحی می‌کند، تمرکز دارد.در جریان تبلیغ در کامیک کان نیویورک در اکتبر 2022، چهارمین قسمت از سری Legends با عنوان Cage Match اعلام شد، جایی که جوئل مک‌هیل بازیگر نقش خود را در نقش جانی کیج اعلام کرد. در مصاحبه ای در اکتبر 2022، جرمی آدامز فاش کرد که او در حال نوشتن فیلم است. در ژوئن 2023، IGN بازیگران و جزئیات فیلم را اعلام کرد و جنیفر گری بازیگر و گیلبرت گاتفرید کمدین (در آخرین نقش فیلم قبل از مرگش در آوریل 2022) در میان اسامی بازیگران قرار گرفتند.

افسانه های مورتال کامبت

خلاصه داستان انیمیشن افسانه های مورتال کامبت

در دهه 1980، زمانی که بازیگر و دوست دختر جنیفر گری ناپدید می شود، جانی کیج از ستاره اکشن به قهرمان اکشن تبدیل می شود و کیج را در سفری در لس آنجلس هدایت می کند که منجر به درگیری با نیروهای شیطانی از Netherrealm می شود. فیلم علاوه بر این توسط کیج روایت می شود.

پیشنهاد میشود از سریال سامورایی چشم آبی هم دیدن فرمایید.

دانلود انیمیشن Mortal Kombat Legends Cage Match با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 480p زیرنویس فارسی چسبیده

لینک های دوبله فارسی افسانه های مورتال کامبت

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p دوبله فارسی

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p دوبله فارسی

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 480p دوبله فارسی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 5 نوامبر 2023
  • 0
  • 730 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x