دانلود فیلم Murder Syndicate 2023 انجمن قتل

دانلود فیلم Murder Syndicate 2023 انجمن قتل

4.4/10 335
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

هنگامی که مادر یک خانواده قاتل بیمار می شود، سه فرزند و دوست پسر کوچکتر او برای تصاحب امپراتوری او با یکدیگر مبارزه می کنند.

  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 99 دقیقه

Murder Syndicate به فارسی فیلم انجمن قتل محصول کشور آمریکا در ژانر اکشن،هیجان انگیز است. فیلم Murder Syndicate انجم قتل با بازی Vernon Wells, Cathy Baron, Jessica Morris به کارگردانی Michael Matteo Rossi میباشد.

پخش آنلاین تریلر فیلم

کارگردان: Michael Matteo Rossi

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

سال انتشار: 2023

درباره فیلم Murder Syndicate

“انجمن قتل” یک فیلم جنایی جدیدی است که در سال 2023 منتشر شده و توسط دیوید مورفی کارگردانی شده است. این فیلم داستانی پیچیده و تاریک از یک گروه از قاتلان حرفه‌ای را به تصویر می‌کشد که در سفری مرموز و خطرناک قرار می‌گیرند.در ادامه فیلم، نگرانی‌ها و ترس‌ها در اعضای گروه افزایش می‌یابد و آن‌ها باید تلاش کنند تا از این توطئه پیچیده و خطرناک خارج شوند. اما سوالاتی در مورد هویت و اهداف مشتری جدید پیش می‌آید و اعضای گروه باید به توانایی‌های خود اعتماد کنند تا از این ماجراهای پیچیده بیرون بیرون آیند.

انجمن قتل

خلاصه داستان فیلم انجمن قتل

داستان این فیلم از لحظه‌ی ورود یک مشتری جدید به عالم قاتلان آغاز می‌شود. این مشتری ناشناخته و مرموز به گروه پیشنهاد می‌دهد که یک قتل خاص و بسیار پیچیده را انجام دهند. اعضای انجمن قتل به ابتدا موافقت می‌کنند، اما به مرور زمان متوجه می‌شوند که این وظیفه به اندازه‌ی ظاهر می‌آید پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است.در حین اجرای این قتل، اعضای گروه متوجه می‌شوند که مشتری جدید شروع به بازی‌های ذهنی و توطئه‌های پنهانی می‌کند. این توطئه‌ها باعث می‌شود که گروه در معرض خطرات غیرمنتظره‌ای قرار بگیرند و وارد ماجراهایی شوند که به نظر می‌رسد نمی‌توانند کنترل کنند.

دانلود فیلم Murder Syndicate با لینک مستقیم

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 22 سپتامبر 2023
  • 0
  • 475 views
  • فیلم های مشابه
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x