دانلود فیلم Death Whisperer 2023 نجوا کننده مرگ

دانلود فیلم Death Whisperer 2023 نجوا کننده مرگ

6/10 1,095
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 3 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده اضافه شد.
زیرنویس فارسی

پس از بازگشت برادر بزرگتر به زادگاهش، او باید راهی بیابد تا خواهر کوچکترش را از یک بیماری عجیب نجات دهد که باعث می شود او رفتار متفاوتی داشته باشد.

  • کیفیت 3 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 120 دقیقه

Death Whisperer به فارسی فیلم نجوا کننده مرگ محصول کشور تایلند است.فیلم Death Whisperer این فیلم بر اساس رمانی از کریتانون تی یود ساخته شده و توسط Major Join Film و BEC World تولید شده است.

پخش آنلاین تریلر فیلم

محصول کشور: تایلند

زبان: تایلند

سال انتشار: 2023

درباره فیلم Death Whisperer

یک فیلم ترسناک ماوراء طبیعی تایلندی محصول 2023 است که از رمان کریتانون تی یود اقتباس شده است. به کارگردانی Thaweewat Wanta، Nadech Kugimiya ، Rattanawadee Wongthong، Denise Jelilcha Kapaun، Karj-bundit Jaidee، Peerakit Patcharabunyakiat، Arisara Wongchalee و Paramet Noi-um در آن بازی می‌کنند. تولید شده توسط Major Join Film و BEC World، سرمایه گذاری مشترک BEC World ( کانال 3 ) و Major Join Film.

نجوا کننده مرگ

خلاصه داستان فیلم نجوا کننده مرگ

داستان با خانواده ای تایلندی-چینی در روستایی دور از تمدن در سال 1972 در استان کانچانابوری اتفاق می افتد . خانواده ای کشاورز با شش فرزند شامل سه پسر به نام های یاک، یوس، ید و سه دختر، ید، یام، یی.ناگهان برای دختر جوانی در روستا وحشت اتفاق افتاد. زمانی که او به دلایل مرموز ناگهان می میرد. خیلی زود برای این خانواده اتفاق افتاد. وقتی سه دختر در راه خانه به مدرسه با زنی مرموز و شبح‌آلود با لباس مشکی روبرو می‌شوند. مدتی بعد یام با علائم عجیبی بیمار شد. قیافه اش به حالتی ترسناک تبدیل شد. همراه با صداهای وهم انگیزی که یاد در نیمه های شب شنید. این یک تکرار، “تی ید، تی ید” است . وقتی خانواده با چنین تهدیدی فراطبیعی مواجه است. سرباز سابق و پسر بزرگ خونگرم یاک باید به خانه برگردد تا همه مشکلات را حل کند.

دانلود فیلم Death Whisperer با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 480p زیرنویس فارسی چسبیده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 23 آوریل 2024
  • 0
  • 52 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x