دانلود فیلم One Percenter 2023 یک درصد

دانلود فیلم One Percenter 2023 یک درصد

6/10 202
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

دو باند یاکوزا بی رحم فیلمبرداری یک فیلم اکشن را در یک کارخانه متروکه قطع می کنند. ستاره اکشن خیلی راضی نیست. صد یاکوزا در برابر یک؟ پفف، خیلی آسونه

  • کیفیت 3 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 85 دقیقه

One Percenter به فارسی فیلم یک درصد محصول کشور ژاپن است.فیلم One Percenter یک درصد به کارگردانی یودای یاماگوچی در ژانر اکشن منتشر شده است.

پخش آنلاین تریلر فیلم

محصول کشور: ژاپن

سال انتشار: 2023

درباره فیلم One Percenter

فیلم “یک درصد مصحول” یک فیلم اکشن محصول ژاپن است که در سال 2024 به کارگردانی یودای یاماگوچی منتشر شده است. این فیلم دارای بازیگرانی همچون تاک ساکاگوچی، یاکوب آیزمن و شو آئویاگی است. داستان فیلم درباره دو باند یاکوزا است که فیلمبرداری یک فیلم اکشن را در یک کارخانه متروکه متوقف می‌کنند.این فیلم به طور کلی دارای یک داستان هیجان‌انگیز و پر از اکشن است که با جلب توجه تماشاگران و ایجاد تنش‌ها و تعاملات پرهیجان، آن‌ها را به همراه می‌آورد. بازیگران مطرح و استعدادمند این فیلم با بازی‌های قوی و متقاعد کننده خود، شخصیت‌هایی متفاوت و پررنگ را به تصویر کشیده‌اند که برای تماشاگران جذابیت بسیاری دارند.

یک درصد

خلاصه داستان فیلم یک درصد

داستان “یک درصد مصحول” دربارهٔ دو گروه یاکوزا است که در یک شب تیره و در یک کارخانه متروکه برای فیلمبرداری یک فیلم اکشن به هم برخورد می‌کنند. این دو گروه درگیری‌های زیادی را در جریان فیلمبرداری دارند که باعث افزایش تنش و هیجان در داستان می‌شود. هر گروه دارای اهداف و طرح‌های خود است و بازیگران با اجراهای شگفت‌انگیز خود، این تعارضات و رقابت‌ها را به زیبایی واقعی به تصویر می‌کشند.

دانلود فیلم One Percenter با لینک مستقیم

لینک های زیر با کیفیت عالی و دارای زیرنویس فارسی است.

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p HQ زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 480p زیرنویس فارسی چسبیده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 2 آوریل 2024
  • 0
  • 112 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x