دانلود فیلم Ride On 2023 سوار شو

دانلود فیلم Ride On 2023 سوار شو

82% رضایت کاربران (11رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

وقتی دعوای واقعی آن‌ها با جمع‌آوران بدهی در فضای مجازی پخش می‌شود، یک بدلکار و اسب بدلکارش در یک شبه رسانه‌های اجتماعی تبدیل به یک حس هیجانی می‌شوند.

Ride On سوار شو یا راید آن فیلمی در ژانر اکشن، کمدی و درام محصول کشور چین میباشد. فیلم Ride On به فارسی سوار شو به کارگردانی لری یانگ (Larry Yang) است.و ستارگانی همچون جکی چان، هائوکون لیو، کیلین گو و … بازی میکنند.

کارگردان: Larry Yang

محصول کشور: چین

درباره فیلم Ride On

یک فیلم اکشن، کمدی و درام محصول سال 2023 کشور چین تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز لری یانگ به نگارش درآورده و ستارگانی همچون جکی چان، هائوکون لیو، کیلین گو، جینگ وو، رونگ گوانگ یو، زینگ یو، اندی آن، جوی یونگ، یوتینگ لانگ، شنیانگ شیائو، آیلی یو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سوار شو

خلاصه داستان فیلم سوار شو

در مورد یک بدلکار سابق به نام لائو لو (با بازی جکی چان) است که به سختی می‌تواند مخارج زندگی خود را تامین کند چه برسد به اینکه از اسب محبوبش نیز مراقبت نماید. اما زمانی که برای پرداخت بدهی‌های لائو لو، اسبش را به حراج می‌گذارند، او مجبور می‌شود با اکراه از دخترش که سال‌ها با او در تماس نبوده و نامزد وکیلش کمک بگیرد و…

بازیگران فیلم

ستارگانی همچون جکی چان، هائوکون لیو، کیلین گو، جینگ وو، رونگ گوانگ یو، زینگ یو، اندی آن، جوی یونگ، یوتینگ لانگ، شنیانگ شیائو، آیلی یو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم سوار شو اولین بار در تاریخ 7 آوریل سال 2023 میلادی در سینماهای کشور چین اکران خواهد شد.

دانلود فیلم Ride On با لینک مستقیم

زیرنویس فارسی چسبیده پس از ترجمه اضافه می شود. لینک های زیر با زبان اصلی است.

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 480p

*

پخش آنلاین تریلر فیلم

4.3 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 7 ژوئن 2023
  • 0
  • 3,075 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x