دانلود سریال قبله عالم

دانلود سریال قبله عالم

100% رضایت کاربران (2رای)
محصول :

ناصر الدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه این اثر کمدی، فانتزی می شود.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • زبان

قبله عالم با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت امی مووی دانلود سریال قبله عالم ، جدیدترین ساخته حامد محمدی در این مطلب با کیفیت عالی برای علاقه مندان به سریال های کمدی درج شده است. این سریال محصول سال ۹۸ است که تهیه کنندگی آن را موسسه نمایش گستران بر عهده داشته است. فیلمنامه این سریال بر اساس طرحی از حامد محمدی نوشته شده است.

خلاصه داستان

ناصر الدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه این اثر کمدی، فانتزی می شود. قبله عالم یک سریال طنز است که برآمده از اتفاق‌ های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار می باشد.  شنیده ها حاکی از این است که سریال پیرامون دوران قاجار می باشد و احتمالا به حرمسرا های شاهان قاجاری نیز شاید بپردازد!

بازیگران سریال قبله عالم

پژمان بازغی , حامد کمیلی , سام درخشانی , شقایق دهقانی , هادی کاظمی

قبله عالم

درباره کارگردان (حامد محمدی) و سریالهای پیشین

حامد محمدی (متولد ۱۳۵۸ در تهران) کارگردان و فیلمنامه‌نویس و نویسندهٔ ایرانی است. او در رشتهٔ حقوق بین‌الملل از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده است. حامد محمدی در فیلم سینمایی مارمولک که در سال ۱۳۸۲ به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته شد، در سمت جانشین تهیه‌کننده حضور داشت. او در مقام نویسنده، فعالیت سینماییش را از سال ۱۳۸۷ با فیلم طلا و مس (به کارگردانی همایون اسعدیان) آغاز کرد. فیلمنامهٔ طلا و مس در جشنوارهٔ فیلم فجر و در جشن سینمای ایران نامزد جایزهٔ بهترین فیلمنامه شد و در جشن تصویر سال تندیس حافظ برای بهترین فیلمنامه را دریافت کرد. فیلمنامهٔ طلا و مس در سال ۱۳۸۸ توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

سایر عوامل سریال قبله عالم

تهیه کننده: شرکت سینمایی نمایش گستران

طراح و کارگردان: حامد محمدی

سرمایه گذار: سرویس وی او دی فیلیمو

طراحی لوگو: عرفان بهکار

معرفی نقش های بازیگران سریال

حامد کمیلی در نقش ناصرالدین‌شاه، شقایق دهقان در نقش مهد علیا، هادی کاظمی در نقش ظل الدوله و سوگل خلیق در نقش انیس الدوله جلوی دوربین رفته‌اند.

پیشنهاد میشود از سریال جذاب جیران هم دیدن فرمایید.

رونمایی از لوگو موشن سریال قبله عالم

لینک دانلود سریال قبله عالم

این سریال هم اکنون در حال اکران در نمایش خانگی است و بزودی زمان پخش آن در سایت اضافه میشود.

 

  • 7 مارس 2021
  • 0
  • 782 views