دانلود سریال میخواهم زنده بمانم

دانلود سریال میخواهم زنده بمانم

100% رضایت کاربران (2رای)
محصول :
قسمت اول اضافه شد

سریال میخواهم زنده بمانم در دهه شصت می‌گذرد که درباره افرادی دارای سبک زندگی متفاوت بوده که نقش اول مرد برعهده «حامد بهداد» و نقش اول زن نیز «سحر دولتشاهی» قرار می‌گیرد. قصه‌های جذاب عاشقانه بهمراه چاشنی ملودرام و تاریخی که می خواهم زنده بمانم را به سریالی متفاوت تبدیل کرده و ماجرایی جدید پدید می‌آورد.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • زبان

میخواهم زنده بمانم سریالی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام است سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» و تهیه کنندگی «محمد شایسته» و محصول سال 1399 ایران است. قصه ای در دل اتفاقات پرشمار دهه 60 …

تهیه کننده: محمد شایسته

کارگردان: شهرام شاه حسینی

موسیقی تیتراژ: همایون شجریان

ژانر: درام، عاشقانه

تعداد قسمت ها: نامشخص

مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه

زمان پخش : بعد از نوروز 1400

خلاصه داستان سریال

سریال میخواهم زنده بمانم در دهه شصت می‌گذرد.

که درباره افرادی دارای سبک زندگی متفاوت بوده که نقش اول مرد برعهده «حامد بهداد» و نقش اول زن نیز «سحر دولتشاهی» قرار می‌گیرد. قصه‌های جذاب عاشقانه بهمراه چاشنی ملودرام و تاریخی که می خواهم زنده بمانم را به سریالی متفاوت تبدیل کرده و ماجرایی جدید پدید می‌آورد.

بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم

حامد بهداد سحر دولتشاهی آناهیتا درگاهی آزاده صمدی مهران احمدی علی شادمان  پدرام شریفی

تیتراژ سریال را چه کسی خوانده است؟

خواننده‌ی نام‌دارِ‌ موسیقی ایران، در تازه‌ترین تجربه‌ی خود قرار است تیتراژ سریال به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی را بخواند و این در حالی است که قرار بود در جشنواره‌ی فیلم فجر، اثر قاتل وحشی با صدای او پخش شود که این اتفاق رخ نداد. این سریال اما یک ملودرام عاشقانه است که در ده 60 میگذرد و…

 

دموی تیتراژ سریال

نقد سریال میخواهم زنده بمانم

درباره نقد سریال شهرام شاه حسینی و محمد شایسته باید گفت بهترین هنرنمایی این اثر بازی عالی حامد بهداد است که در نقش مردی استوار و عاشق می‌باشد.این سریال می‌خواهد پاسخی باشد برای برخی معضلات اجتماعی تاریخی که سالها ناگفته باقی ماند؛ درواقع این سریال می‌خواهد قصه‌های عاشقانه با چاشنی تاریخی را تلفیق کند تا فرمولی تازه کشف نماید که بنظرم شهرام شاه حسینی بخوبی با کمک محمد شایسته توانسته هدفش را با می خواهم زنده بمانم عملی کند.

براساس گفته منتقدان سینمایی ایرانی و نمایش خانگی میتوان شهرام شاه حسینی را کارگردانی کاربلد توصیف کرد که بدلیل تجربه ساخت فیلم‌هایی مانند «فیلم دختر» و «سریال هشت و نیم دقیقه» توانسته دانش خوبی برای ساخت سریال میخواهم زنده بمانم کسب نماید. نکته‌ای جالب که در سایر آثار قبلی شاه حسینی و شایسته وجود نداشت، در مجموعه هست به‌گونه‌ای که انرژی و پتانسیل بالای برخی صحنه‌های فیلم تماشاگر را مشتاقانه به تماشای سریال ترغیب کرده و به هیجان می‌آورد.

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد یکی از بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در شهر مشهد به دنیا آمد. او فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچک‌تر از خودش به نام حسام دارد.  حامد بهداد دوران کودکی خود را در تهران گذرانده و بزرگ شدهٔ خیابان جیحون در تهران است، پس از آغاز جنگ به همراه خانواده به نیشابور مهاجرت کردند و او تحصیلات مقطع راهنمایی را در آنجا گذراند و پس از آن دوران دبیرستان را بهمراه خانواده در مشهد سپری کرد. وی بعد از قبولی در دانشگاه برای ادامه تحصیل و زندگی به تهران رفت.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد.

خانوادهٔ او از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی بودند. سحر دولتشاهی در رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه به تحصیل پرداخت. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۰ برایش نامزدی جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته‌است. او اخیرا در سریال قورباغه و فیلم خط فرضی خوش درخشید.

شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود.

درباره کارگردان میخواهم زنده بمانم و فیلم های پیشین

شهرام شاه حسینی متولد ۴ اسفند ۱۳۵۲ در تهران است.

سینما را با دستیار کارگردانی فیلمسازانی همچون رسول ملاقلی‌پور، سیامک شایقی و بهرام بیضایی آغاز کرد. او در این سال‌ها چند فیلم کوتاه نیز مقابل دوربین برد که از آن‌ها می‌توان به “چند کیلومتر جلوتر” و به طعم خاک” اشاره کرد. شهرام شاه‌حسینی (زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۵۲ در تهران) کارگردان سینما و تلویزیون ایرانی است.او سریال‌های چون: همه چیز آنجاست، هشت و نیم دقیقه و… دارد و از سال ۱۳۷۷ کار خود را در تئاتر استاد کسایی آغاز کرده و در حال حاضر نویسنده _ تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون است. او سریال پر قسمت پرستاران را نیز در کارنامه خود دارد.

دانلود سریال میخواهم زنده بمانم با لینک مستقیم

پخش آنلاین آنونس رسمی سریال

قسمت اول سریال میخواهم زنده بمانم منتشر شده است. قسمت دوم  دوشنبه 11 اسفند منتشر خواهد شد.

قسمت چهارم منتشر شد. قسمت پنجم 2 فروردین منتشر میشود.

دانلود قسمت چهارم با کیفیت بلوری و صدای 6 کانال 3.3گیگ (قیمت 7500تومان)

دانلود قسمت چهارم با کیفیت HQ_1080p (قیمت 6900تومان)

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 1080p (قیمت 6600تومان)

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 720p (قیمت 6500تومان)

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 480p (قیمت 6000تومان)

**

دانلود قسمت سوم با کیفیت بلوری و صدای 6 کانال 3.3گیگ (قیمت 7500تومان)

دانلود قسمت سوم با کیفیت HQ_1080p (قیمت 6900تومان)

دانلود قسمت سوم با کیفیت 1080p (قیمت 6600تومان)

دانلود قسمت سوم با کیفیت 720p (قیمت 6500تومان)

دانلود قسمت سوم با کیفیت 480p (قیمت 6000تومان)

**

دانلود قسمت دوم با کیفیت بلوری و صدای 6 کانال 3.3گیگ (قیمت 7500تومان)

دانلود قسمت دوم با کیفیت HQ_1080p (قیمت 6900تومان)

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p (قیمت 6600تومان)

دانلود قسمت دوم با کیفیت 720p (قیمت 6500تومان)

دانلود قسمت دوم با کیفیت 480p (قیمت 6000تومان)

**

دانلود قسمت اول با کیفیت بلوری و صدای 6 کانال 3.3گیگ (قیمت 7500تومان)

دانلود قسمت اول با کیفیت HQ_1080p (قیمت 6900تومان)

دانلود قسمت اول با کیفیت 1080p (قیمت 6600تومان)

دانلود قسمت اول با کیفیت 720p (قیمت 6500تومان)

دانلود قسمت اول با کیفیت 480p (قیمت 6000تومان)

  • 17 مارس 2021
  • 0
  • 1,518 views