دانلود سریال یاغی قسمت دهم

دانلود سریال یاغی قسمت دهم

83% رضایت کاربران (6رای)
محصول :
منتشر شد

جاوید پسری از طبقه اجتماعی ضعیف در یکی از محله های پایین شهر تهران به نام محله لیان شامپو زندگی می کند. او که پدر و مادر خود را از دست داده همراه با خواهرش تنها زندگی می کنند. جاوید عاشق دختری به ابراست

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه فیلیمو
  • سال های پخش 1401
  • زبان

سریال یاغی قسمت دهم به کارگردانی محمد کارت یکی از شگفتی های نه تنها امسال که کل شبکه نمایش خانگی بوده است، به نحوی که این سریال توانسته رکورد دانلود سریال های محبوب و پرطرفداری مثل قورباغه و زخم کاری را بشکند و در حال حاضر پرفروش ترین سریال نمایش خانگی می باشد. سریال یاغی فیلمنامه بسیار غنی و قوی دارد و شاید مهم ترین و کلیدی ترین عامل موفقیت این اثر باشد.

کارگردان: محمد کارت

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: خانوادگی

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان سریال یاغی قسمت دهم

جاوید پسری از طبقه اجتماعی ضعیف در یکی از محله های پایین شهر تهران به نام محله لیان شامپو زندگی می کند. او که پدر و مادر خود را از دست داده همراه با خواهرش تنها زندگی می کنند. جاوید عاشق دختری به ابراست که در خانواده مرفهی زندگی می کند و خانواده ابرا با ازدواج دخترشان با جاوید مخالف هستند و علیرغم میل باطنی ابرا به آلمان مهاجرت می کنند. جاوید برای اینکه بتواند موقعیت خود را بهتر کند به دنبال راهی است که پیشرفت کند.

یاغی قسمت دهم

معرفی بازیگران سریال یاغی قسمت دهم

طناز طباطبایی در نقش طلا پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهمن علی شادمان ایفاگر نقش جاوید الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا امیر جعفری ایفاگر شخصیت اسی قلک مه لقا باقری بازیگر نقش مادر ابرا آبان عسکری در نقش عاطی ، عاطفه مهدی حسینی نیا ایفاگر نقش حمید افشین حسنلو بازیگر نقش لالی جواد خواجوی بازیگر نقش خواننده با حضور افتخاری نیکی کریمی فرهاد اصلانی، عباس جمشیدی‌فر، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاو‌ه‌وند‌، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری بازیگران دیگر سریال یاغی را تشکیل می دهند.

داستان سریال یاغی از کجا آمده است

داستان این سریال اقتباسی از رمان سالتو به نویسندگی مهدی افروز منش بوده که درباره پسر نوجوانی به نام سیاوش بوده که در پایین شهر تهران زندگی میکند و عاشق کشتی است او استعداد زیادی در کشتی دارد و در همه مسابقات محلی پیروز شده است یک روز دو مرد غریبه مسابقات او را میبینند و بر روی او سرمایه گذاری می کنند و از او یک قهرمان جهانی می سازند.

سریال یاغی قسمت دهم

 

پیشنهاد میشود از دانلود سریال یاغی هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

*

دانلود قسمت دهم با کیفیت bluray

دانلود قسمت دهم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت دهم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت دهم با کیفیت 720p

دانلود قسمت دهم با کیفیت 480p

  • 20 جولای 2022
  • 0
  • 1,373 views