دانلود قسمت بیستم 20 سریال یاغی

دانلود قسمت بیستم 20 سریال یاغی

50% رضایت کاربران (18رای)
محصول :
پشت صحنه سریال اضافه شد

ادامه ‌ی آثار قبلی محمد کارت است. همان فضای آشنا که در فیلم مستندهای خون مردگی و آوانتاژ و در فیلم سینمایی شنای پروانه و حتی فیلم کوتاه بچه خور شاهدش بوده ایم.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • روز پخش : انتخاب
  • شبکه فیلیمو
  • سال های پخش 1401
  • زبان
  • مدت زمان مدت زمان هر قسمت 55 دقیقه

دانلود قسمت بیستم 20 سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت محصول ۱۴۰۱ ایران است. سریال یاغی قسمت بیستم 20 به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد و در آن پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی به هنرمندی پرداخته‌اند. نویسندگی این سریال اثر مشترک پدرام پورامیری ، حسین دوماری و محمدکارت است که در طی یکسال نوشته شده است.

کارگردان: محمد کارت

تهیه کننده: سید مازیار هاشمی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی،عاشقانه

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان قسمت بیستم 20 سریال یاغی

ادامه ‌ی آثار قبلی محمد کارت است. همان فضای آشنا که در فیلم مستندهای خون مردگی و آوانتاژ و در فیلم سینمایی شنای پروانه و حتی فیلم کوتاه بچه خور شاهدش بوده ایم. این بار هم معضل اصلی شخصیت ها محله است. دیگر می شود تولید آثاری با محوریت محله‌های به شدت پایین شهری را، برند کاری محمد کارت دانست. جاوید پسری است که با تمام مشکلات و محرومیات های حول زندگی اش، میل به خلاف کردن ندارد. او نه که نتواند، نه که نیروی کافی نداشته باشد، نه که آدم بزدلی باشد، بلکه فقط به این دلیل که سالم زندگی کردن را انتخاب کرده، مسیر خود را ازجهان اطرافش جدا کرده با اکثر اهالی محله متفاوت است.

قسمت بیستم 20 سریال یاغی

معرفی بازیگران سریال

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری،‌هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی

نقد و بررسی سریال یاغی

نکته‌ی مهم و قابل‌ذکر دیگر درباره‌ی کارگردانی محمد کارت است. دکوپاژ او در این سریال عجیب است. به‌نظر می‌رسد که استراتژیِ کلی او حفظ تنوعِ نمایی بالاست. چیزی که منجر شده تا او از یک صحنه زوایا و نماهای زیادی را بگیرد و در تدوین هم از همه‌ی آن‌ها استفاده کند. اما آن‌چه عملن رخ داده است پرش‌های مدام در صحنه، به‌واسطه‌ی رعایت‌نشدنِ خط فرضی و اصول تدوین تداومی، و گنگی و اذیت‌کنندگیِ آن‌هاست. البته می‌شود بیشتر و بیشتر درباره‌ی چیزهای دیگری در این ده قسمت، علاوه‌بر موارد پیشین، صحبت کرد. درباره‌ی کارگردانیِ بسیار بد و بی‌معنی لحظه‌ی اسیدپاشی به طلا (قسمت ششم)، دیالوگ‌های معمولی و سطحیِ بین کاراکترها که گویا فقط برای تبادل اطلاعات به مخاطب با هم حرف می‌زنند.

قسمت بیستم 20 سریال یاغی

پیشنهاد میشود از دانلود سریال یاغی و دانلود سریال پوست شیر هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود قسمت بیستم کیفیت bluray

دانلود قسمت بیستم کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت بیستم کیفیت 1080p

دانلود قسمت بیستم کیفیت 720p

دانلود قسمت بیستم کیفیت 480

دانلود پشت صجنه سریال یاغی

دانلود پشت صحنه سریال با کیفیت bluray

دانلود پشت صحنه سریال با کیفیت 1080p HQ

دانلود پشت صحنه سریال با کیفیت 1080p

دانلود پشت صحنه سریال با کیفیت 720p

دانلود پشت صحنه سریال با کیفیت 480

  • 24 مارس 2023
  • 0
  • 4,917 views