دانلود قسمت سوم فصل دوم پوست شیر

دانلود قسمت سوم فصل دوم پوست شیر

100% رضایت کاربران (4رای)
محصول :
منتشر شد

«در پوست شیر» داستان افرادی است که روزگار آنها را شیر جلوه نشان می دهد اما واقعیت امر این است که آنها موش هستند و در بزنگاه های اصلی زندگی و در موقعیت های متفاوت در زمانی که باید دست به عمل بزنند، دست روی دست گذاشته و هیچ اقدام موثری انجام نمی دهند.

  • روز پخش چهارشنبه
  • شبکه فیلم نت
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت سوم فصل دوم پوست شیر از همین صفحه منتشر شد.فصل دوم قسمت سوم سریال پوست شیر هم داستانی جالب توجه و هیجان انگیز و هم بازی های خوب و البته از همه مهم تر کارگردانی درست. همه اینها نشان می دهد برادران محمودی این شانس را دارند که به یکی از موفق ترین ها در شبکه نمایش خانگی تبدیل شوند.سریال پوست شیر داستانی جنایی، معمایی دارد.

کارگردان: جمشید محمودی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: پلیسی،جنایی

سال انتشار: 1401

شبکه: فیلم نت

 درباره فیلم‌نامه‌ قوی قسمت سوم فصل دوم سریال پوست شیر

دیالوگ‌های بجا و درست در کنار ارتباط منطقی و درست اتفاق‌ها از دیگر نقاط قوت سریال میباشد که نشان از قوت فیلم‌نامه اثر و همکاری موفق جمشید محمودی (کارگردان اثر) در کنار نویسنده جوانی چون رضا بهاروند میدهد اینکه «پوست شیر» به سریال پربیننده این روزهای پلتفرم‌های نمایشی بدل شده است بی‌دلیل نیست؛ چرا که بنا ندارد به هر قیمتی، قصه‌اش را کِش بدهد و با وجود اینکه ۹ قسمت از سریال می‌گذرد، هنوز ردی از قاتل ماجرا یافت نشده است که نشان می‌دهد مخاطب با قاتلی حرفه‌ای و باهوش روبه‌روست و این بر جذابیت کار می‌افزاید. اگرچه غیبت چند هفته‌ای پخش سریال سبب رنجش عده‌ای از مخاطبان شد اما آغاز فصل دوم نشان داد سازندگان تا چه اندازه به ظرافت‌های کارشان دقت دارند و به مخاطبشان احترام می‌گذارند. با وجود اینکه «پوست شیر» از لحاظ ژانر و شیوه روایت، یک تجربه جدید برای برادران محمودی است ولی تا اینجای کار نشان داده چندین قدم نسبت به سریال قبلیشان در تلویزیون یعنی «دل‌دار» جلوتر رفته‌ و انتظارات را از خودشان بالا برده‌اند.

قسمت سوم فصل دوم سریال پوست شیر

بازی محشر بازیگران سریال پوست شیر

هادی حجازی فر در نقش پدری ناامید که احساس شکست و سرخوردگی می‌کند، بازیِ باورپذیری دارد و موفق میشود حس دل سوزی مخاطب را برانگیزد. تغییر روحیه او بعد از جلب اعتماد دخترش و حس شادی و رضایت این کاراکتر نیز در حرکات و چهره اش مشهود میباشد. حجازی فر در لحظه‌ای هم که «نعیم» دچار شوک و ناباوری موفق می‌شود از پس این لحظه سخت برآید و احساساتش را به مخاطب منتقل کند. در پلانی در قسمت سوم که او با جسد سوخت دخترش در پزشکی قانونی روبه رو می‌شود، جنس بازی اش یکی از بهترین لحظات نقش آفرینی حجازی فر تا اینجای سریال را ایجاد میکند و با حس درستی که منتقل می‌کند خیلی خوب میشود. شهاب حسینی نیز نقش سختی بر دوش میگیرد. دختر «محب» جزو قربانیان یکی از پرونده‌های اوست و همین اتفاق باعث میشود این کاراکتر به آدمی تنها، غمگین و عصبی تبدیل شود.

معرفی بازیگران فصل دوم سریال پوست شیر

پوست شیر یکی از سریال‌های پر بازیگر با نقش آفرینی هنرمندهای مطرحی چون شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، آناهیتا افشار، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، بابک کریمی، علی اوسیوند، ابوالفضل امیری، رضا بای، علیرضا استادی، احسان امانی، فرید سجادی حسینی، بهرام ابراهیمی، رؤیا جاوید نیا، بهزاد خلج، سعید دشتی، محمدرضا حسینی سروستانی و … میباشد. سریال پوست شیر دومین حضور شهاب حسینی در شبکه نمایش خانگی پس از بازی در سریال شهرزاد میباشد. هادی حجازی فر نیز قبل از این فیلم در سریال نمایش خانگی ممنوعه به عنوان بازیگر حضور داشت.

قسمت سوم فصل دوم سریال پوست شیر

پیشنهاد میکنیم از قسمت یازدهم سریال پوست شیر هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال با لینک مستقیم

دانلود قسمت سوم فصل دوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت سوم فصل دوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت سوم فصل دوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت سوم فصل دوم با کیفیت 480p

  • 4 ژانویه 2023
  • 0
  • 718 views