دانلود قسمت سی و پنجم سریال جیران

دانلود قسمت سی و پنجم سریال جیران

67% رضایت کاربران (9رای)
محصول :
منتشر شد

جیران کین خواه مرگ کودکش است، هرات دارد از ایران جدا می شود و اهل دربار شاه را مقصر می دانند که به جای تمشیت امور مملکت سرگرم عشق جیران است. سیاوش تصمیمش را می گیرد.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه فیلیمو
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت سی و پنجم 35 سریال جیران یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فحتی میباشد. سریال جیران در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است.

کارگردان: حسن فتحی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: تاریخی،عاشقانه،خانوادگی

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان قسمت سی و پنجم سریال جیران

جیران کین خواه مرگ کودکش است، هرات دارد از ایران جدا می شود و اهل دربار شاه را مقصر می دانند که به جای تمشیت امور مملکت سرگرم عشق جیران است. سیاوش تصمیمش را می گیرد.سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق میباشد. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد.

قسمت سی و پنجم سریال جیران

معرفی بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی به هنرمندی پرداخته‌اند.

قسمت سی و پنجم سریال جیران

نقد و بررسی انتخاب بازیگران سریال

حین تماشای سریال بارها و بارها افسوس خوردم بابت افت کیفی کار سریال سازی که آثاری چون شب دهم و شهرزاد را در کارنامه اش داشته است.انتخاب بازیگر نقش ناصرالدین شاه و پریناز ایزدیار را می توان اولین نقص سریال دانست. ناصرالدین شاهی که بهرام رادان بازی می کند یک جوان عاشق پیشه ی شاعر مسلک، هنردوست و هنرمند و جوانمرد است که هیچ سنخیتی با آن شاه امیرکبیر کش لاابالی ندارد. گویی یک شخصیت خیالی بدون در نظر گرفتن واقعیات تاریخی ساخته و پرداخته شده تا تنها در خدمت این داستان عاشقانه باشد و بس. انتخاب پریناز ایزدیار برای این نقش که بیشتر مناسب بازیگری کم سن و سال تر و ظریف تر بود نیز دومین نقص انتخاب کست است. نه بازی ، نه دیالوگ ها، نه شخصیت پردازی، هیچ کدام ذهن مارا به سمت یک دختر روستایی در زمان سلطنت قاجار نمی برد.

قسمت سی و پنجم سریال جیران

پیشنهاد میشود از دانلود سریال جیران و دانلود سریال پوست شیر هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

*

دانلود قسمت سی و پنجم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت سی و پنجم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت سی و پنجم با کیفیت 720p

دانلود قسمت سی و پنجم با کیفیت 480p

  • 25 نوامبر 2022
  • 0
  • 1,784 views
  • سریال های مشابه
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(