دانلود قسمت هفدهم سریال یاغی

دانلود قسمت هفدهم سریال یاغی

86% رضایت کاربران (7رای)
محصول :
قسمت هفدهم اضافه شد

داستان سریال یاغی بر گرفته از کتاب سالتو است. در این کتاب سیاوش ۱۶ ساله کشتی گیر نابغه است. سیاوش از سرشاخ شدن بدن ها لذت می برد، بوی عرق مانده توی سالن ها را دوست دارد.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت هفدهم سریال یاغی داستانی ملتهب و جذاب به کارگردانی محمد کارت است که فیلمنامه آن بر اساس رمان «سالتو» اثر مهدی افروزمنش (رمانی معمایی/جنایی) نوشته شده است. این سریال حول محور رابطه عاشقانه پسری به نام جاوید و دختری به نام ابرا می چرخد. این دو نفر عاشقانه یکدیگر را دوست دارند اما مشکلاتی بر سر راه آن ها وجود دارد.

کارگردان: محمد کارت

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی

سال انتشار: 1401

توضیحات قسمت هفدهم سریال یاغی

یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌است. محمد کارت کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد . بازیگران اصلی این مجموعه پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری هستند.

قسمت هفدهم سریال یاغی

خلاصه داستان سریال یاغی

داستان سریال یاغی بر گرفته از کتاب سالتو است. در این کتاب سیاوش ۱۶ ساله کشتی گیر نابغه است. سیاوش از سرشاخ شدن بدن ها لذت می برد، بوی عرق مانده توی سالن ها را دوست دارد. چند جلسه با پدرش تمرین کرده و بعد کشتی را ذاتی آموخته است. بچه فلاحی که جنم بزرگی دارد و تشنه قدرت است. قهرمان این کتاب پسری ۱۶ ساله به نام «سیاوش» از جنوب شهر تهران است که بدون داشتن مربی و باشگاه حرفه ای، یک کشتی گیر نابغه است. او در رقابت های محلی آن قدر خوب بازی می کند که روزی دو مرد غریبه به نام های «سیا» و «نادر» سر راهش سبز می شوند تا از او یک قهرمان جهانی بسازند.

معرفی بازیگران قسمت هفدهم سریال یاغی

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی و آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی ‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، نادر شهسواری، هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، محمد مطهری‌پور، لادن ژاو‌ه‌ وند‌، نیلوفر شهفری و…

قسمت هفدهم سریال یاغی

پیشنهاد میشود از دانلود سریال یاغی هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود قسمت هفدهم با کیفیت bluray

دانلود قسمت هفدهم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت هفدهم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت هفدهم با کیفیت 720p

دانلود قسمت هفدهم با کیفیت 480p

  • 1 سپتامبر 2022
  • 0
  • 758 views