دانلود قسمت یازدهم پوست شیر

دانلود قسمت یازدهم پوست شیر

80% رضایت کاربران (10رای)
محصول :
قرار گرفت

«پوست شیر» قصه آشنای پدرِ فرزند از دست میدهد و پلیسی که مسئله شخصی دارد را در قالب روایتی پر از جزئیات و شخصیت‌هایی باورپذیر به تصویر می‌کشد. مسیر قصه، تا اینجا تقریبا غیرقابل پیش بینی است

  • روز پخش چهارشنبه
  • شبکه فیلم نت
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت یازدهم سریال پوست شیر از همین صفحه منتشر شد.سریال پوست شیر قسمت یازدهم یا قسمت 11 با ژانری جنایی،پلیسی به کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده است.در مقایسه با آثار دلسردکننده سال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی یک اثر قابل قبول است؛ قسمت یازدهم پوست شیر که فارغ از تمامی نقاط ضعف و دراماتیک‌بازی‌های گاه و بی‌گاهش قدرت جذب مخاطب برای دنبال کردن قصه‌اش را دارد.

کارگردان: جمشید محمودی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: جنایی،پلیسی

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان قسمت یازدهم سریال پوست شیر

«پوست شیر» قصه آشنای پدرِ فرزند از دست میدهد و پلیسی که مسئله شخصی دارد را در قالب روایتی پر از جزئیات و شخصیت‌هایی باورپذیر به تصویر می‌کشد. مسیر قصه، تا اینجا تقریبا غیرقابل پیش بینی است و این، تماشای هر قسمت را جذاب‌تر می‌کند. نماهای فکر شده هر بخش، فضاسازی باورپذیر دفتر مشکات و صحنه‌های بازجویی و رابطه مشکات با متهمان (فصلی که متهم غذا می‌خورد و مشکات عکس جسد سوخته ساحل را به او نشان می‌دهد) «پوست شیر» را سر وگردنی بالاتر از نمونه‌های مشابه ایرانی قرار داده است.

قسمت یازدهم سریال پوست شیر

نقد و بررسی سریال پوست شیر

یک پی‌رنگ قوی درباره جنایتی هولناک درباره یک دختر نوجوان. از این دست قصه‌ها در صفحه حوادث روزنامه‌ها زیاد دیده می‌شود و از طرفی نمونه سینمایی‌اش را در آثار زیاد خارجی و داخلی دیده‌ایم. اما حالا با شاخ و برگ‌ها و ماجراهای فرعی، در سریال «پوست شیر» با قصه‌ای طرف هستیم که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت. اتفاقا شاید نکته جالب توجه درباره این سریال همین باشد که خرده روایت‌ها قابل حدس میباشد، اما مخاطب را رها نمی‌کند تا تنها خط اصلی داستان را دنبال کند و به جزییاتی که اتفاق می‌افتد بی‌توجه باشد.

نظر مردم درباره قصل دوم سریال پوست شیر

طراوت: منم فک میکنم رضا یا زنش یکیشون مرتبط به قتل هستن حالا ببین کی گفتم

فاطی: اها ولی خود رضا مشکوک

مرسده: به عنوان فیلم ایرانی خوب بود و اخرش سوپرایز شدم من یه تقلیدی انگار از فیلم خارجی بود اما خب بد نبود

قسمت یازدهم پوست شیر

پیشنهاد میکنیم از دانلود سریال پوست شیر هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال با لینک مستقیم

دانلود قسمت یازدهم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت یازدهم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت یازدهم با کیفیت 720p

دانلود قسمت یازدهم با کیفیت 480p

  • 4 ژانویه 2023
  • 0
  • 1,964 views