دانلود قسمت 24 سریال جیران

دانلود قسمت 24 سریال جیران

67% رضایت کاربران (3رای)
محصول :
قسمت 24 اضافه شد

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال های پخش 1401
  • زبان

دانلود قسمت 24 سریال جیران سریال جیران یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با خدیجه تجریشی ملقب به جیران می‌پردازد.

کارگردان: حسن فتحی

نویسنده: احسان جوانمرد

تهیه کننده: اسماعیل عفیفه

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی

سال انتشار: 1401

مدت زمان هر قسمت: 54 دقیقه

شبکه: نمایش خانگی

قسمت ها: 45

خلاصه داستان قسمت 24 سریال جیران

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌خانم تجریشی است که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.

قسمت 24 سریال جیران

معرفی بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا).

علت توقیف سریال

در پی شکایت شاکی خصوصی به لحاظ نقض مالکیت ادبی و هنری و براساس حکم قضایی، ادامه پخش سریال نمایش خانگی جیران متوقف شد. این حکم پس از بررسی‌های لازم، در راستای ماده ۲۹ قانون حمایت از مولفان و مصنفان و هنرمندان و در جهت حمایت از بزه دیده (شاکی خصوصی)، صادر شده است؛ براساس حکم صادره، ادامه پخش سریال با رعایت مالکیت ادبی ممکن خواهد بود.

قسمت 24 جیران

رفع توقیف سریال جیران

قسمت 24 سریال جیران که مدتی بود با شکایت شاکی خصوصی توقیف شده بود و از نمایش خانگی حذف شده بود، رفع توقیف شد.شنیده می‌شود سریال جیران قرار است از جمعه 25 شهریور پخش خود را از سر بگیرد. طبق اعلام حکم قضایی درحال حاضر کلیه قسمت‌های پیشین این سریال از پلتفرم حذف شده است. طبیعتا با شروع پخش مجدد سریال این قسمت‌ها هم به پلتفرم باز خواهد گشت.

پیشنهاد میشود از دانلود سریال پوست شیر و دانلود سریال یاغی هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود قسمت بیست و چهارم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت بیست و چهارم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت بیست و چهارم با کیفیت 720p

دانلود قسمت بیست و چهارم با کیفیت 480p

  • 16 سپتامبر 2022
  • 0
  • 1,303 views