دانلود انیمه 2023 The Legend of Heroes: Northern War

دانلود انیمه 2023 The Legend of Heroes: Northern War

7.9 از 10/10
100% رضایت کاربران (3رای)
محصول :
قسمت اول اضافه شد
زیرنویس فارسی

 جنگ شمالی را به تصویر می کشد، درگیری بین امپراتوری Erebonian و ایالت آمبریا شمالی، و مکانی در طول زمان پرش بین بازی های ویدیویی Trails of Cold Steel II و III .. داستان فیلم لاویان وینسلت، دختری است که در شمال آمبریا، کشوری فقیر در شمال غربی قاره زموریا متولد شده است.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • سال های پخش 2023
  • زبان

دانلود انیمه افسانه قهرمانان: جنگ شمالی به فارسی The Legend of Heroes: Northern War با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی انیمه افسانه قهرمانان: جنگ شمالی به انگلیسی The Legend of Heroes: Northern War به کارگردانی Hidekazu Sato محصول 2023 ژاپن می باشد.

کارگردان: Hidekazu Sato

محصول کشور: ژاپن

زبان: ژاپنی

ژانر: اکشن،فانتزی،جنگی،درام

سال انتشار: 2023

توضیحات انیمه The Legend of Heroes: Northern War

یک مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی محصول سال ۲۰۲۳ است که در دنیای Trails ، یک فرنچایز از بازی‌های ویدیویی توسط Nihon Falcom ساخته شده است. توسط Tatsunoko Production تولید و در ژانویه به نمایش درآمد.این سری در بازارهای انگلیسی توسط Crunchyroll مجوز دارد.

انیمه افسانه قهرمانان: جنگ شمالی

خلاصه داستان انیمه افسانه قهرمانان: جنگ شمالی

جنگ شمالی را به تصویر می کشد، درگیری بین امپراتوری Erebonian و ایالت آمبریا شمالی، و مکانی در طول زمان پرش بین بازی های ویدیویی Trails of Cold Steel II و III .. داستان فیلم لاویان وینسلت، دختری است که در شمال آمبریا، کشوری فقیر در شمال غربی قاره زموریا متولد شده است. او در جیگرهای شمالی، بزرگترین سپاه مزدور در زموریا برای محافظت از زادگاهش نام نویسی می کند، در حالی که خود را از پدربزرگش، ولاد، قهرمان نادیده گرفته شده که به کشورشان خیانت کرده متمایز می کند.

معرفی بازیگران انیمه

ساخت کشور ژاپن و در ژانر اکشن، فانتزی، جنگی، درام و به کارگردانی و نویسندگی هیدکازو ساتو می باشد. در انیمه افسانه قهرمانان: جنگ شمالی 2023 بازیگرانی مانند ماکوتو کویچی، یویچی ناکامورا، سارا امی بریدکات و… به هنرنمایی پرداخته اند.

انیمه افسانه قهرمانان: جنگ شمالی

پیشنهاد میکنیم از انیمه جوجوتسو کایسن صفر هم دیدن فرمایید.

دانلود انیمه با لینک مستقیم

دانلود فسمت اول با کیفیت WEB-DL 1080p FHD زیرنویس فارسی

دانلود قسمت اول با کیفیت ۱۰۸۰p با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت اول با کیفیت ۷۲۰p با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت اول با کیفیت ۴۸۰p با زیرنویس فارسی

  • 14 ژانویه 2023
  • 0
  • 568 views
  • سریال های مشابه
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0