دانلود سریال خدمتکار Servant 2019

دانلود سریال خدمتکار Servant 2019

7.6 از 10/10
50% رضایت کاربران (2رای)
محصول :
قسمت آخر فصل سوم اضافه شد
زیرنویس فارسی

یک زوج ثروتمند فیلادلفیا به نام دوروتی و شان ترنر پس از مرگ پسر سیزده هفته ای خود جریکو دچار شکستگی در ازدواج خود می شوند. این زوج پس از اینکه دوروتی یک استراحت کامل روانی را تجربه می کند

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • روز پخش : انتخاب
  • سال های پخش 2019
  • زبان

دانلود سریال خدمتکار به انگلیسی Servant 2019 با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم خدمتکار به انگلیسی Servant به کارگردانی Tony Basgallop محصول 2019 آمریکا می باشد.

کارگردان: Tony Basgallop

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: ترسناک،هیجان انگیز،غم انگیز

سال انتشار: 2019

توضیحات سریال Servant

Servant یک سریال تلویزیونی روانشناختی آمریکایی است که توسط تونی باگالوپ ساخته شده و در کنار ام نایت شیامالان ، که به عنوان مجری برنامه فعالیت می کند، تهیه شده است. این سریال به دنبال شان و دوروتی ترنر، یک زوج فیلادلفیا است که لیان گریسون را به عنوان پرستار بچه نوزادشان جریکو، یک عروسک تازه متولد شده، استخدام می‌کنند . ورود Leanne اتفاقات عجیب و ترسناکی را برای این زوج به همراه دارد.

خدمتکار

خلاصه داستان سریال خدمتکار

یک زوج ثروتمند فیلادلفیا به نام دوروتی و شان ترنر پس از مرگ پسر سیزده هفته ای خود جریکو دچار شکستگی در ازدواج خود می شوند. این زوج پس از اینکه دوروتی یک استراحت کامل روانی را تجربه می کند، با استفاده از یک عروسک دوباره متولد شده، تحت شی درمانی گذرا قرار می گیرند . این عروسک که دوروتی معتقد است فرزند واقعی اوست، تنها چیزی بود که او را از حالت کاتاتونیک پس از مرگ جریکو بیرون آورد. شش هفته پس از مرگ او، آنها یک دایه جوان به نام لین گریسون را استخدام می کنند تا به آنجا نقل مکان کند و از جریکو، عروسک متولد شده مراقبت کند و خانه آنها را به روی ” نیروی مرموز ” باز کند در حالی که شان به تنهایی با غم و اندوه مقابله می کند، او عمیقاً به لیان مشکوک می شود.

معرفی بازیگران سریال Servant

Lauren Ambrose, Nell Tiger Free, Rupert Grint, Toby Kebbell

خدمتکار

پیشنهاد میکنیم از فصل دوم وایکینگ والهالا هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال فصل اول تا سوم با لینک مستقیم

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

*

*

*

*

*

*

*

*

دانلود فصل سوم سریال خدمتکار

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

  • 14 ژانویه 2023
  • 0
  • 3,743 views