دانلود سریال راز بقا قسمت هشتم

دانلود سریال راز بقا قسمت هشتم

84% رضایت کاربران (32رای)
محصول :
قسمت هشتم اضافه شد
  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • روز پخش دو‌شنبه
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال های پخش 1401
  • زبان
  • مدت زمان مدت زمان هر قسمت 1 ساعت

سریال راز بقا قسمت هشتم به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۴۰۱ پخش می شود. در سریال راز بقا بازیگرانی همچون بهرام افشاری به ایفای نقش میپردازد.

کارگردان: سعید آقاخانی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: کمدی

سال انتشار: 1401

درباره سریال راز بقا

به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی با تهیه کنندگی مصطفی احمدی محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. داستان سریال راز بقا موضوع کمدی اجتماعی دارد که داستان یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی راز بقا در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی سعید آقاخانی موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

سریال راز بقا قسمت هشتم

خلاصه داستان سریال راز بقا قسمت هشتم

این سریال درباره جوانی به نام رحیم با بازی بهرام افشاری می‌باشد؛ سعید آقاخانی نیز ایفاگر نقش یک روحانی است که با پدر رحیم دوست بوده و حال بعد از فوت او هوای پسرش را دارد؛ حسن معجونی هم نقش برادر رحیم را در این مجموعه به عهده دارد؛ راز بقا سریالی با مضمون اجتماعی با رگه‌هایی از کمدی است بهرام افشاری در سریال راز بقا ایفاگر نقشی متفاوت است و اخیراً در «سریال میدان سرخ» نیز حضور داشت. پوریا پورسرخ در سریال راز بقا پنجمین تجربه بازی در سریال نمایش خانگی را کسب می‌کند و بعد مدتها تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین راز بقا سعید آقاخانی برود.

معرفی بازیگران سریال راز بقا قسمت هشتم

بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی نسب، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی بازیگران این سریال جذاب هستند.

سریال راز بقا قسمت هشتم

پیشنهاد میشود از دانلود سریال راز بقا هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی سریال

دانلود سریال راز بقا

دانلود قسمت هشتم با کیفیت Bluray

دانلود قسمت هشتم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت هشتم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت هشتم با کیفیت 720p

دانلود قسمت هشتم با کیفیت 480p

  • 2 می 2022
  • 0
  • 6,133 views