دانلود سریال سووشون

دانلود سریال سووشون

100% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
زمان پخش اضافه شد
  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه نمایس خانگی
  • سال های پخش 1402
  • زبان

سووشون سریال به کارگردانی نرگس آبیار محصول سال 1402 میباشد.سریال سووشون با بازی بهنوش طباطبایی، هوتن شکیبا، مهران احمدی، مجید صالحی و … در ژانر تاریخی ،جنگی،درام میباشد.

کارگردان: نرگس آبیار

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: تاریخی،درام،جنگی

سال انتشار: 1402

درباره سریال سووشون

به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی است. این سریال، نخستین تجربه کارگردانی آبیار در شبکه نمایش خانگی است و با جذابیت داستانی و استفاده از طیف گسترده‌ای از بازیگران، مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.داستان این سریال در شهری مدرن و با روندی پر رمز و راز اتفاق می‌افتد. این سریال به صورت هیجان‌انگیز و رمانتیک با عناصری از درام و معمایی است. داستان درگیری‌ها و روابط پیچیده بین شخصیت‌های مختلف، ماجراهای جذاب و اتفاقات غیرمنتظره را در سریال به تصویر می‌کشد.

سریال سووشون

خلاصه داستان سریال

این سریال با داستان پیچیده‌ای که بازیگران با استعدادی آن را اجرا می‌کنند، مخاطبان را به خود جذب می‌کند. با ترکیب عناصر هیجانی، رمانتیک، درام و معمایی، این سریال تلاش می‌کند تا تماشاگران را به دنیایی پر از اسرار و رازها ببرد و آن‌ها را درگیر داستانی مشوق کند.بر اساس رمان سووشون به اقتباس است که اثر سیمین دانشور است و سووشون، رمانی است که در سال 1348 منتشر شده است. این کتاب در بخش‌هایی به زبان فارسی و بخش‌هایی به زبان کردی است. داستان کتاب در شهری در جنوب کردستان ایران و در دهه 1960 میلادی روایت می‌شود. در این سریال داستان زندگی یک خانواده کرد در طول سال‌هایی که پس از جنگ جهانی دوم و قبل از شروع جنگ ایران و عراق در ایران سپری می‌شود، به تصویر است.پیشنهاد میشود از سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره هم دیدن فرمایید.

عکس های سریال سووشون

سریال سووشون

بازیگران سریال

سووشون با بهره‌گیری از بازیگران متنوع و با استعداد، همچنین با مشارکت بازیگران جدیدی که در فراخوان‌های بازیگری انجام شده در بهمن ماه 1400 انتخاب شده‌اند، ساخته شده است. از جمله بازیگرانی که در این سریال حضور خواهند داشت عبارتند از: بهنوش طباطبایی، هوتن شکیبا، سام درخشانی، ترلان پروانه، فرشته صدر عرفایی و میلاد کی مرام.

دانلود سریال سووشون با لینک مستقیم

بعد از پخش سریال عقرب عاشق قسمت اول سووشون از همین صفحه پخش خواهد شد.

  • 10 سپتامبر 2023
  • 0
  • 570 views