دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه

0% رضایت کاربران (0رای)
محصول :
قسمت 9 اضافه شد

در خلاصه داستان «قورباغه» آمده: دنیا براى من جاى کوچیکىِ. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم. مجموعه ای است که با پروداکشن بسیار ویژه تولید می شود و مانند سایر کارهای سیدی، دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم می کند.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • زبان

قورباغه با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت امی مووی به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده هر هفته از نمایش خانگی منتشر میشود.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان «قورباغه» آمده: دنیا براى من جاى کوچیکىِ. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم. مجموعه ای است که با پروداکشن بسیار ویژه تولید می شود و مانند سایر کارهای سیدی، دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم می کند.

بازیگران سریال قورباغه

نوید محمد زاده ، صابر ابر ، سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی و هومن سیدی

قورباغه

نقد و بررسی سریال قورباغه

سریال قورباغه با شروعی سرگردان و Dazed and Confused گونه‌ و ساختار نفرت مانندش نمی‌تواند سنگ بنای محکمی برای روایتش نگذارد. با این‌حال اما جای روایتی مستقل و اصیل که «آن برداشت آزاد»، آزادانه کار خودش را در روایت بکند خالی‌است. داستان نفرت با بازی وینسنت کسل در نفش وینز و دو دوست دیگر یک روز بعد از شورشی منطقه‌ای در پاریس روایت می‌شود. شورشی بر علیه پلیس که منجر به گم شدن یک هفت تیر می‌شود و به دستان وینز و دوستانش افتاده است. این سه دوست که بیست و چهار ساعت از زندگی روزمره و گشت و گذارهای بی هدفشان را می‌بینیم مرتبا خود را تحت نظر گشت پلیس و تفتیش می‌بینند (از آن‌جایی که یکیشان سیاه پوست است و دیگری یهودی این تفتیش مدام شدیدتر و گاه به درگیری‌های فیزیکی منجر می‌شود). سکانس آغازین فیلم با مونولوگی از وینز شروع می‌شود و پایانش نیز همینطور، با این تفاوت که وینز ابتدای فیلم با وینز در انتهای فیلم برای مخاطب یکسان نیست. تنفر بیش از حد وینز و دوستانش از پلیس، دغدغه‌ها، آرزومندی‌ها، شیطینت‌هایشان در سفر قهرمانانه‌شان رنگ و بویی از جنس شورش و کله شقی می‌دهد.

قورباغه

درباره کارگردان(هومن سیدی) و فیلم های پیشین

هومن سیدی پس از ساخت چند فیلم کوتاه (از جمله ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی که به خاطر آن‌ها جوایز متعددی از جشنواره فیلم کوتاه تهران کسب کرد) اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۸۹ با نام آفریقا کارگردانی کرد. این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر (بخش آثار ویدئویی) جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن (آزاده صمدی) را از آن خود کرد. سیدی به غیر از کارگردانی، به عنوان نویسنده و تدوینگر نیز در این اثر حضور داشت. شهاب حسینی یکی از بازیگران این فیلم است که تنها ده کلمه دیالوگ می‌گوید و کم دیالوگ‌ترین نقش اصلی عمرش را بازی می‌کند.[نیازمند منبع] منتقدان سینمای ایران آفریقا را در زمرهٔ آثار سینمای نئو نوآر ایران برشمرده‌اند. همچنین برخی هومن سیدی را ادامه دهنده سینمای اجتماعی اصغر فرهادی می‌دانند (البته با دکوپاژ و قاب‌بندی‌های متفاوت و غیرکلاسیک). او نویسنده و کارگردان تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق بوده‌است.[۶] از دیگر فعالیت‌های او آموزش هنرجویان بازیگری در آموزشگاهش است. او در فیلم‌هایش بازیگران جدیدی مثل امیر جدیدی، یسنا میرطهماسب، نوید پورفرج، لادن زاوه‌وند و هامون سیدی را به سینمای ایران معرفی کرد.

قورباغه

سایر عوامل سریال قورباغه

کارگردان : هومن سیدی

مدیر گروه کارگردانی و برنامه ریز: حسین خضوعی

مدیر فیلمبرداری : پیمان شادمانفر

آهنگساز: بامداد افشار

لوکیشن: ایران، تایلند

تهیه کننده: علی اسدزاده

طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان

مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری

مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی

طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین

پخش انلاین تریلر رسمی سریال

دانلود سریال قورباغه با لینک مستقیم و حجم نیم بها (بدون سانسور)

 

قسمت نهم منتشر شد. قسمت دهم دوشنبه 4 اسفند منتشر خواهد شد

دانلود قسمت نهم با کیفیت بلوری و صدای 6 کانال 3.3گیگ (قیمت 7500تومان)

دانلود قسمت نهم با کیفیت HQ_1080p (قیمت 6900تومان)

دانلود قسمت نهم با کیفیت 1080p (قیمت 6600تومان)

دانلود قسمت نهم با کیفیت 720p (قیمت 6500تومان)

دانلود قسمت نهم با کیفیت 480p (قیمت 6000تومان)

دانلود قسمت هشتم با 4 کیفیت

دانلود قسمت هفتم با 4 کیفیت

دانلود قسمت ششم با 4 کیفیت

دانلود قسمت پنجم با 4 کیفیت

دانلود قسمت چهارم با 4 کیفیت

دانلود قسمت سوم با 4 کیفیت

دانلود قسمت دوم با 4 کیفیت

دانلود قسمت اول با 4 کیفیت

 

 

  • 17 فوریه 2021
  • 0
  • 1,187 views