دانلود سریال میدان سرخ

دانلود سریال میدان سرخ

75% رضایت کاربران (4رای)
محصول :
بزودی در امی مووی

هنوز داستانی برای این سریال منتشر نشده است.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه نمایش خانگی
  • زبان

دانلود سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است.هنوز خلاصه داستانی راجب سریال ایرانی میدان سرخ منتشر نشده است. انتظار می‌رود که این سریال با حضور بازیگران سرشناس و محبوبی مانند حمید فرخ‌نژاد و امیر حسین آرمان با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبین روبرو شود. علاوه بر این با توجه به سابقه خوب، شاهد اثری با کیفیت از ابراهیم ابراهیمیان خواهیم بود.

کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان

تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

نویسنده: سارا سلطانی ، علی مسعودی نیا

زبان: فارسی

ژانر: اکشن

زمان انتشار: بهار 1400

توضیحات سریال میدان سرخ

اولین تجربه کارگردانی سریال سازی ابراهیم ابراهیمیان در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح ابراهیمیان را «میدان سرخ» همراهی می کنند.
ابراهیمیان فیلم های « ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «عادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.

سریال میدان سرخ

معرفی بازیگران سریال میدان سرخ

حمید فرخ ‌نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، آرمین رحیمیان و امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان

خلاصه داستان سریال

هنوز داستانی برای این سریال منتشر نشده است.

سریال میدان سرخ

 

فیلمبرداری سریال میدان سرخ

فیلمبرداری سریال نمایش خانگی میدان سرخ در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت هشت ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی ابراهیم ابراهیمیان «فیلم پیلوت» موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

تیتراژ سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین، تیتراژ سریال «میدان سرخ» را می‌خواند. این تریلر معمایی، به‌زودی وارد نمایش خانگی می‌شود فرزاد فرزین که سابقه بازی در سریال‌های نمایش خانگی را هم دارد، پیش‌تر برای سریال‌های «عاشقانه» و «مانکن» نیز قطعاتی را خوانده بود.

سریال میدان سرخ

درباره کارگردان (ابراهیم ابراهیمیان) و فیلم های پیشین

ابراهیم ابراهیمیان ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۰ در شهر طاد اصفهان متولد شد. پدر او منوچهر ابراهیمیان است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی است. ابراهیمیان فعالیت سینمایی خود را از سال (۱۳۹۲) با فیلم «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» آغاز کرد، ساخت این فیلم در ۱۵ مهر (۱۳۹۲) در تهران آغاز گردید و با آن در سی‌ و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر شرکت کرد. ابراهیم ابراهیمیان کارگردانی فیلم‌های سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت»، «عادت نمی‌کنیم» (۱۳۹۴)، را برعهده داشته ‌است. وی همچنین نویسنده و تدوین‌گر فیلم «عادت نمی‌کنیم» (۱۳۹۴)، بوده ‌است. عادت نمی‌کنیم دومین حضور ابراهیمیان در فستیوال فجر بود که در جشنواره سی و چهارم فجر به نمایش درآمد و در سه رشته فیلمنامه، بازیگر نقش اول زن (ساره بیات) و بازیگر نقش مکمل مرد (حمیدرضا آذرنگ) کاندید دریافت سیمرغ شد.

سریال میدان سرخ

پخش انلاین تریلر رسمی سریال

پیشنهاد میشود از سریال حرفه ای هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

  • 11 آوریل 2021
  • 0
  • 1,493 views