دانلود سریال هفت

دانلود سریال هفت

92% رضایت کاربران (13رای)
سال انتشار : محصول :
تا قسمت 4 با 4 کیفیت اضافه شد.

ژانر تازه ‌ترین اثر کیارش اسدی زاده به گفته خودش در فضایی متفاوت ساخته خواهد شد و 7 داستان مختلف در «سریال هفت» روایت می شود؛ اما تاکنون اطلاعاتی درباره محوریت کلی داستان رسانه ای نشده است.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • روز پخش : انتخاب
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال های پخش 1400
  • زبان
  • مدت زمان مدت زمان هر قسمت 59 دقیقه

هفت یکی از پرلوکیشن ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است.در سریال هفت که قرار است در پانزده قسمت پخش شود بازیگرانی چون نازنین بیاتی، رضا کیانیان، نیکی کریمی، مهدی هاشمی، هانیه توسلی، امیر جعفری، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، علی مصفا، محمدامین، حدیث میر امینی و… بازی می کنند.

پخش آنلاین تریلر سریال

کارگردان: کیارش اسدی زاده

نویسنده: کیارش اسدی زاده

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی،کمدی

سال انتشار: 1400

خلاصه داستان سریال هفت

داستان سریال “آنیل” در مورد هفت دانشجو به نام‌های نازنین بیاتی، سهیل آقاجانی، پارسا رحمانی، نیلوفر سهرابی، محمدعلی امینی، آرش نصیری و رویا کاظمی است که به دلیل مشکلات مالی و مواجه شدن با مسائل مختلف، تصمیم می‌گیرند به راه خلاف بروند تا به پولی که برای برطرف کردن نیازهایشان لازم دارند دست پیدا کنند.نازنین بیاتی (نام بازیگری: فردانه معتمدی)، شخصیت اصلی داستان، دختری باهوش، خلاق و ایده‌پرداز است که برای حل مشکلات مالی خانواده‌اش و مساعدت به دیگر اعضای گروه، تصمیم می‌گیرد به کمک تیمی از دوستان خود، جرم و جنایت را جذب کند. این تصمیم باعث ماجراهایی پر از هیجان، نبرد با قوانین و نتایج غیر منتظره می‌شود.

سریال هفت

معرفی بازیگران سریال

امیر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میر امینی، رضا کیانیان، علی مصفا، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، نازنین بیاتی، نیکی کریمی و هانیه توسلی و …

توضیحات تکمیلی سریال هفت

کارگردان این سریال 1399 با «سریال کرگدن» در نمایش خانگی حضور داشت که آن طور که باید نشد، اما از کیفیت نسبی برخوردار بود و حال بار دیگر با «هفت» برای بار دوم خود را در شبکه نمایش خانگی به چالش خواهد کشید. نازنین بیاتی نقش محوری و اصلی در این سریال دارد تا پس از «سریال مانکن» بار دیگر شانسش را در شبکه خانگی امتحان کند. این سریال یکی از پرلوکیشن ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین است.این سریال قرار بود در ابتدا 7 قسمت باشد، اما به دلیل محبوبیت بالا و استقبال گسترده مخاطبان، تا 20 قسمت تمدید میشود. به نظر می‌رسد که این سریال نیازهای مختلف مخاطبان را با جذابیت داستان و بازی بازیگران، جایگاه ویژه‌ای در دل تماشاچیان پیدا کند.

سریال هفت

پیشنهاد میشود از سریال جذاب و دیدنی یاغی هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال هفت با لینک مستقیم

قسمت بعدی، سه شنبه آینده ساعت 8 صبح منتشر می شود.

قسمت 4 با کیفیت 1080p HQ

قسمت 4 با کیفیت 1080p

قسمت 4 با کیفیت 720p

قسمت 4 با کیفیت 480p

*

قسمت ۳ با کیفیت 1080p HQ

قسمت ۳ با کیفیت 1080p

قسمت ۳ با کیفیت 720p

قسمت ۳ با کیفیت 480p

*

قسمت 2 با کیفیت 1080p HQ

قسمت 2 با کیفیت 1080p

قسمت 2 با کیفیت 720p

قسمت 2 با کیفیت 480p

*

دانلود رایگان قسمت اول با کیفیت 1080p HQ

دانلود رایگان قسمت اول با کیفیت 1080p

دانلود رایگان قسمت اول با کیفیت 720p

دانلود رایگان قسمت اول با کیفیت 480p

  • 6 دسامبر 2023
  • 0
  • 3,600 views